This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Moeskjaer

Hej allesammen.

Min kæreste og jeg planlægger at rejse 3 uger til Borneo, Sabah til august. I den forbindelse vil jeg meget gerne høre nogle af jeres oplevelser vedrørende følgende:
    – Bør man booke ture (kota kinabalu, Uncle Tan, Dykning Sipadan) forud?
    – Har hørt prisniveauet har været stærkt stigende derovre. Hvad koster budgetovernatning, mad, dykning, ture mm.
    – Kan man vente med at bestille indenrigsflybilleter den dag man skal rejse (eks. Tawan – KL)?

Håber I vil berige mig med nogle af jeres erfaringer, gode såvel som dårlige.

Venlig hilsen Anders

Anonym Mikaelkbh

Hej,

Var selv på Borneo i samme periode i 2007, og havde ingen problemer med at booke tur til Kota K. Til gengæld kand det være svaært at komme til Sipadan og dykke med mindre der bliver bestilt i god tid (Mener omkring 1 måned forud) Men mødte selv folk som kom derud få dage efter de havde bestilt – men mange gange er der vidst lidt fusk med tilladelserne til at komme derud, så det er lidt op til ens egen samvittighed…

Jeg tog et 4-dages open water kursus, som kostede omkring 1000 kr alt inkl. Jeg var så heldig at være den eneste der begyndte den dag, så jeg havde en instuktør der kun koncentrerede sig om mig, hvilket jeg var meget glad for.

Med Airasia har jeg kun 1 oplevet ikke at kunne få billet samme dag som jeg ville afsted.

Håber I kan bruge mine oplysninger.

Mvh
    Mikael

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account