Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3546625
     Michael W

      Hej.
      Er der nogen der ved om man kan sejle fra Borneo til Singapore ?
      Vi er i Brooke’s Point Palawan. Herfra havde vi læst der skulle gå en båd til Borneo. Nu viser det sig at ruten først starter d 28/1 2014.
      Så vi skal først sejle 14 timer til Mindanao og derefter 8 timer til Borneo.
      Noget af en omvej.
      Mvh Michael.

      #3546627
       Peter – Rustic Borneo

        Hej Michael,

        Nej I kan ikke sejle fra Borneo til Singapore.
        Jeg kan forstaa I helst vil sejle, men ellers, som I sikkert allerede ved, er det muligt at flyve direkte, for naesten ingen penge fra Puerto Princessa til Kota Kinabalu.

        Mvh
        Peter

        #3546638
         Michael Wielsøe

          Hej Peter.
          Tak for dit svar.
          Jeg forsøgte at rejse simpelt. Så uden fly. Vi havde Googlet en færge fra Brooke’s Point til Borneo. Det skulle tage 8 timer.
          Desværre viste det sig at ruten først starter ca feb næste år.
          Alternativ sejle 14 timer til Mapun Tawi Tawi. Der ankom vi så for 3 dage siden. Det er en meget lille ø. Og de har ikke pas kontor. Til gengæld så meget kriminalitet at de lokale Cost Guardian ikke ville lade os gå alene i byen.
          Valget var så enten blive der til næste år eller sejle 32 timer til Samboanka.
          Her sidder vi så nu. Og her er det åbenbart endnu værre. Cost Guarden forstod simpelthen ikke jeg kunne finde på at rejse rundt her alene. Jeg har min Filipinske kæreste med. Så nu sidder vi her i en slags husarrest. Vi flyver til Cepu i morgen og så videre til Singapore . Borneo er droppet.
          Da vi også skal nå Thailand Cambodia , Laos og Vietnam.
          Men sikke da en på opleveren vi har fået.
          Godt nytår.
          Mvh. Michael

          #3546639
           Peter – Rustic Borneo

            Hej Michael,

            Ja det er da noget af en oplevelse. Haaber i faar en fantastisk tur.

            Godt nytaar.

            Mvh
            Peter

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account