Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531990
     Odense1982

      Min kæreste og jeg skal 6 uger til Asien til sommer og vil gerne til bl.a. Borneo… jeg har læst og læst og læst på forummet herinde og kan se, at alle ture bør bestilles på forhånd… men alle de priser jeg kan finde er helt vildt høje!!!

      Jeg har bl.a læst nogle tips om “Uncle Tans” og har også kigget på deres hjemmeside, men kan ikke rigtigt finde priserne….

      Hvor bestiller jeg udflugter til en rimelig pris????

      Hjælp mig 🙂

      #3531993
       a

        har du kigget på intrepid travel’s ture? der skulle du kunne finde nogle til en rimelig pris, men det er jo ikke nogen hemmelighed, at borneo er væsentlig dyrere end det meste af asien, så helt billigt bliver det altså ikke..

        #3532005
         Nanna

          Jeg har lige været på tur med Uncle tan, og for 3 dage og 2 nætter koster det 575 kr. Ta en sovepose med derud, da det er rigtig fugtig luft i junglen, så derfor er madrasserne i ligger på halv fugtige.

          Det er ikke nødvendigt at bestille noget af det hjemmefra, i skal bare ta til Sandakan Borneo, og derfra kan i så bestille ture, så koster det slet ikke li så meget som de ture der er skruet sammen hjemmefra.
          Et godt sted at bo i Sandakan er May Fair hotel, det er billigt og så er der tv og dvd på værelserne, og ham der har hotellet har nok 2000 film at vælge imellem, og det koster ikke noget.
          Han kan også hjælpe jer med at arrangere ture til kinabatangan og turtle island eller hvad i nu vil se.

          Hvis i skal besøge turtle island, er sæsonen for at se dem fra februar til maj, og det koster mellem 600 til 800 kr. alt efter hvem i bestiller det igennem. Der er ikke 100 % garanti for at se nogen skildpadder, og der refunderes ikke nogen penge i så fald.

          Håber det kunne hjælpe jer lidt :0)

          Hilsen Nanna

          #3532012
           Anonym

            Mange tak for jeres svar 🙂
            Hvor kan jeg finde Uncle Tans ture og priser henne???
            Jeg har ellers læst en hel del indlæg om, hvor vigtigt dte var at booke alt på forhånd.

            Hvad så I på turen for 575 kr???
            Var I på andre ture?

            Skal May Fair bookes i forvejen???

            MVH Jannie

            #3532016
             Karin

              Hej
              Vi er også lige intresserede i at høre mere – tager til borneo i 2 uger i marts – har også hørt at man skal bestille på forhånd for ikke at få ventetid – det der jo ikke lige tid til med 2 uger ialt.
              Så hvad er op og ned – er der forskel på hvilket tidspunkt på året men er der?
              Karin

              #3532087
               Anonym

                Jeg skal også til Borneo til januar, og har booket alting hjemmefra. Det eneste jeg dog har betalt for er overnatning på mount kinabalu. Jeg har blot booket vores ture til uncle tan og dykning ved sipidan og så betaler vi når vi kommer. Men overnatning på Mount kinabalu tror jeg også at vi kunne have fået billigere hvis vi først bestilte når vi var dernede, men turde ikke vente.
                Mvh Pernille

                #3532111
                 Odense1982

                  Pernille…
                  Hvor har I bestilt – og til hvilke priser?
                  Hvor finder jeg Uncle Tans priser?

                  MVH Jannie

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account