Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3532279
     karinakvist

      hej alle

      jeg planlægger en tur til ankot wat i cambodia og vil gerne slutte turen af ved en smuk bounty strand.. er der nogen der ved hvordan strandende i cambodia er ? eller om der i nogen af de nærliggende lande er smukke strande..
      mit helbred er ikke så godt så jeg kommer ikke til at rejse særlig meget, så det skulle gerne være den absolut smukkeste strand uden for mange turister og gerne med gode forbindelser til cambodia.. ikke alt for mange forskellige transportmidler for at komme der til fra cambodia pga mit helbred..
      hvordan er phu quoc i vietman og er det nemt at komme der til, eller er det bedre med en strand i thailand? er der stadig smukke strande i thailand der ikke er overrandt af turister?
      håber der er nogen der har et godt forslag til en smuk strand.. ville gerne have været på maldiverne men der kræves for meget forskellig transport fra cambodia og er desuden mega dyrt..
      alle forslag er velkommen;-)
      på forhånd tak

      karina

      #3532286
       apa

        Mit forslag vil nok være det sydlige Thailand, der er alt hvad du ønsker dig i lækre strande 🙂

        #3532292
         Thomas

          Rabbit Island ved Kep er super lækkert. Man bor i primitive hytter derude. Du kan tage en bus fra Phnom Phen. Det nemmeste for dig er sandsynligvis Sihanoukville, men der dukker andre turister og strandsælgere op i stor stil.

          #3532295
           Mads Andersen

            Sihanoukville ville også være mit bud. syntes selv det var super hyggeligt og blev der et par uger.
            Vi boede på TMP guesthouse og de tog 5$ med eget bad.

            Ellers ville Kho tao i Thailand også være godt, da næsten alle på øen er ude at dykke så man har stranden for sig selv.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account