This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mette92

Jeg bliver student fra stx her til sommer, og jeg har besluttet mig for, at jeg omkring august vil forfølge en gammel drøm om at tage minimum et halvt års tid i England – for at finde ud af om jeg vil gå på et universitet derovre.
    Jeg har tænkt, at jeg vil rejse til Bournemouth, det er oplagt da jeg har tænkt på at vælge at studere på Bournemouth University – men jeg tænkte på om nogle har nogle gode råd til steder at arbejde og bo? – Jeg vil gerne arbejde med børn/unge eller som picoline eller lign..

Jeg har kigget lidt på de sprogrejser man kan tage derovre, men først og fremmest har jeg en TOEFL test med høj nok score til at kunne komme ind på universitetet, og derudover synes jeg det er optrækkeri at skulle af med så mange penge – mit håb er lidt at jeg kan klare mig ved at have 10.000 kroner med hjemmefra, og så få et job og et billigt sted at bo.. Jeg har også haft tankerne lidt ovre i noget Au Pair – men jeg har ingen erfaring udover, at min mor har været dagplejer i 15 år, og jeg derved har været rigtig meget sammen med børn – og desværre kræver mange af de steder hvor man kan tilmelde sig en database, at man har erfaring og udtalelser fra tidligere arbejdsgivere..

Kort sagt er der nogen som har erfaring, og som kan hjælpe mig med at finde ud af et eller andet, så jeg kan tilbringe et halvt års tid derovre for ikke mere end 10.000 kroner? 🙂

Anonym Ceciliew

Jeg har selv været på sprogrejse i Bournemouth da jeg var 15 🙂 Det var smadder hyggeligt.
    Hvis du leder efter et engelsk kulturelt sted, ved jeg ikke, om Bournemouth er sagen. Byen er meget præget af tourisme og sprogrejser!
    Hvis du vil gå på universitetet vil jeg anbefale dig at bo i byen Poole – som vistnok er større end Bournemouth og ligger rigtig tæt på. Poole er fantastisk! Der er et godt engelsk miljø og en speciel stemning over stedet. Anbefalet sted!
    Jeg kan ikke huske hvad min sprogskole hed, men hvis du mangler et job, så ved jeg at de forskellige sprogskoler i Bournemouth (der er mindst 3!) tager unge mennesker ind til arbejde. Du kan få arbejde som aktivitetsleder, hvor du tager de unge med ud og ser forskellige seværdigheder eller laver lege og fester til dem. Som jeg så det havde disse aktivitetsledere et godt job med en masse internationale mennesker omkring sig.

– Cecilie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account