This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg skal med min kone og vores to små børn til Morro de sao paulo og Salvador, er der nogen som har et godt kendskab til hvad man bare skal se og opleve ?????
    Vi skal være på Morro de sao Paulo i 10 dage og i Salvador i 4 dage

Anonym Backpackers Online

Morro do sau paulo er en skøn ø, men er dog eftehåden ved at blive lidt overfyldt, men det kommer selvøflig anpå sæsonen, jeg vil nu ikke lige kalde det en familieø, da der rimlig gang i den om aftenen for de unge. Smuk er den i hvert fald. De 4 stadne som i nok for at se, kan i prøve de første par dage, ellers er taktiken at søge om på den anden side af øen her er msukke smukke strande som næsten er uberørte. Når i skal finde et sted at bo, så gå så langt i kan væk fra hovedgaden og op af sideveje her ligger nogle virkelig dejlige posadaer som koster mindre og man får bedre service. Salvador er også en smuk by, her er dog forfærdelig mange tiggere, i bydelen perlorihno, Jeg vil foreslå jer at finde et hotel ud i Barra hvor der også er god strand og det tager kort tid at komme ind til centrum af pelerihno. Centrum kan nemlig godt blive for hektisk etfer et par dage. elelr kan i se billder af byen på min hjemmeside http://www.cort.dk og maile mig hvis i har mere i ønsker at vide

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account