This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nicolelisa

Hej hej…
    Så er der endnu en af de der, men jeg kunne ikke finde en der passede helt på det jeg gerne vil.
    Jeg vil gerne til sommerferien 2005 til Brasilien og evt arbejde et års tid…. MEN MEN MEN….selvom jeg sikkert bliver slagtet for at sige det her, vil jeg være fair and square med jer; jeg er ikke til det der liv i regnskoven, men meget mere til by liv osv. Så var det jeg tænkte, det behøver jo ikke gøre mig til et forfærdeligt menneske, for fx vil jeg allerhelst arbejde med mennesker af lavere social status i byer, eller nogle som har fået konstateret HIV, for at hjælpe. Mit spørgsmål er jo så, hvor kan man finde org. der arrangere et sådan job og hvordan ser prisklassen ud for det…eller skulle jeg selv prøve at arrangere det og i så fald hvad vil du/i anbefale?
    Tusind tak

Anonym Mathias

Hej

Først. Brasilien er et meget stort land. Det er faktisk på størrelse med Europa, og forskelligheden er langt større.

Så fino at d vil have noget af bylivet med 🙂

– ja – jeg tror jeg kender én der ved noget – så jeg kontakter hende lige.

Jeg vender tilbage 🙂

Anonym Nicolelisa

Alletiders det sætter jeg voldsomt stor pris på…

Anonym ddfffd

alt om brasilien

Anonym jess

Hej,
    Jeg er en 30 årig dansk fyr bosiddende i Buenos Aires på tredje år med min argentinske kæreste.
    Jeg har set opslaget ang. frivilligt arbejde på backpackerplanet.dk og vil i den forbindelse fortælle, at jeg for noget tid siden fik kontakt til en velgørenheds organisation i Argentina, som gør et fantastisk stykke arbejde med liv og sjæl. De arrangerer ophold hos en argentinsk familie samtidig med at man hjælper 3-4 gange om ugen, plus forberedelse.
    Siden krisen kom i julen 2001, har der været et stort behov for hjælp i form af frivillige.
    Hvis det stadig har interesse er du meget velkommen til at kontakte mig.
    Du er meget velkommen til at maile mig på : jess@argentinatur.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account