This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Alba Anne Lykke

Hej Alle

Til januar skal jeg tre uger til Brasilien. Lander i Buenes Aires, hvor jeg regner med at bruge ca. 3 dage. Herefter går turen til Iguaza falls, og herefter til pantanal. Jeg skal rejse hjem fra Rio, så mit spørgsmål lyder på, om i har erfaringer med, hvilke byer der kunne være interessante at stoppe ved på vej mod Rio? Samt hvor lang tid det tager at komme fra Pantalnal til Rio? Er lidt i tvivl om jeg har for lidt tid.

Håber i kan hjælpe!

Anonym DanielJohansen

Turen fra Pantanal (Campo Grande) til Rio de Janeiro varer omkring 24 timer. Fra Foz do Iguazu til Pantanal skal du bruge omkring 14 timer.

Jeg har desværre ikke erfaring med steder de ligger lige indenfor ruten, så det kommer lidt an på hvor meget tid du har til afstikkere 🙂

Rigtig god tur!

Anonym DanielJohansen

Turen fra Pantanal (Campo Grande) til Rio de Janeiro varer omkring 24 timer. Fra Foz do Iguazu til Pantanal skal du bruge omkring 14 timer.

Jeg har desværre ikke erfaring med steder de ligger lige indenfor ruten, så det kommer lidt an på hvor meget tid du har til afstikkere 🙂

Rigtig god tur!

Anonym Claus

Andorinha.com.br kører fra Campo Grande til Rio de J. Turen tager ca 21 t.

Tjek Bonito, som er er en mindre by ikke langt fra Campo Grande. Her kan du snokle i floder, se drypstenshuler osv. Google stedet, det er masser af sider om byen.

Omkring Rio er der jo masser af steder, du kunne besøge. Petropólis, Búzios, den overturistede Ilha Grande, Sao Sebastiao.

Ouro Preto, som er en gammel guldgraverby, er også et besøg værd. Den lille en smule væk fra den direkte vej til Rio i staten Minas Gerais, men en dag i en bus kommer du langt.

mvh
    Claus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account