Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3532058
     mys

      En ven og jeg overvejer at tage på en 2 måneders tur til marts til 2 af ovenstående lande og evt. til alle 3. Vi har et budget på omkring 20.000 hver. Hvad tænker i, er det noget der kan lade sig gøre, inkl. vaccinationer, flybilletter, andet transport og alt? Og hvordan fungerer det med flybilletter det osv? jeg har på et tidspunkt læst at det er dumt at bestille en flybillet til rio og hjem igen fra fx la paz, fordi de brasillianske myndigheder muligvis ikke vil lukke dig ind i landet, når de ikke kan se noget bevis for at du forlader det igen. Er der nogen der har erfaring med det også?

      #3532066
       Llajua

        test

        #3532067
         Llajua

          Personligt ville jeg skippe Brasilien. I har to måneder hvilket man hurtigt kan bruge i Argentina og Bolivia. Disse to lande hænger rigt godt sammen infrastrukturmæssigt. I kan tage velfungerende busser rundt, hvilket vil spare penge i jeres lidt stramme budget. På denne måde kan I bruge penge på rigtige oplevelser og ikke på dyre flyvninger mellem landene.
          Jeg kender selv en del til både Argentina og Bolivia. Jeg ved ikke hvad I gerne vil se og opleve, men I disse to lande kan i finde en diversitet gør mulighederne uendeligt store. Udfordringen er nok snarere at vælge noget fra.

          #3532532
           Erasmusen

            Enig – tag Brasilien en anden gang eller tag afsted to måneder mere.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account