Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3534635 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Scuba

Hej,
      Min veninde Emilie og jeg planlægger at rejse til Sydamerika fra oktober til december, 2010.
      Vi har bestemt os for landene Brasilien, Argentina, Chile og muligvis også Equador.
      Vi er super interesseret i at høre fra jer, som ligger inde med nogle gode råd til vores rejse rundt i Sydamerika. Specifikt ud fra de 4 lande, kunne vi godt tænke os at vide, hvilke områder, attraktioner eller byer, der er værd at besøge? Hvordan man kommer lettest rundt? Og hvad der har været en god oplevelse for jer?
      Vi tager mod alle råd med kyshånd:)
      Mange hilsner Signe og Emilie

Thomas

Argentina har en fantastisk infra-struktur med superlækre (sove)busser. Man tror, at det er løgn, men nogen af dem er lækrere end 1. klasse på fly med gratis champagne og 3-retters menu 🙂 Har ikke rejst i de andre tre lande.

Af attraktioner i Argentina synes jeg, at den 30 km lange gletsjer Perito Moreno i Patagonien er et absolut must. Det må være et af de flotteste syn, jeg nogensinde har set. God tur!

Thorkil

Hej!
          Jeg er faktisk også interesseret i infomationer omkring ovenstående lande, da en kammerat og jeg også skal til 3 af landene(Brasilien, Argentina og Chile) til Oktober:)

Thorkil

Hej!
            Jeg er faktisk også interesseret i infomationer omkring ovenstående lande, da en kammerat og jeg også skal til 3 af landene(Brasilien, Argentina og Chile) til Oktober:)

Annabell

Jeg vil anbefale jer at tage til Bahia i Brasilien, og derfra besøge øen Morro de Sao Paulo. Salvador der ligger i Bahia området er gammel slaveport, hvilket har givet byen en helt speciel stemning. Køkkenet i Bahia er, efter min mening, noget af det bedste i verden, og kulturen er spændende idet den “sorte” magi blandes med den lidt mere vestlige portugesiske indflydelse. Morro de Sao Paulo er ikke ret stor, men idyllisk, festlig og smuk, og såvel backpackers paradis, som de lokales hjem. Det er nogen år siden jeg var der, men medmindre der er lavet fuldstændigt om, synes jeg klart at både Bahia-området med Salvador + Morro er et besøg værd. Glæd jer til Brasilien, det er et fantastisk venligt og kulørt land c”,)

Lisa

Her følger jeg gerne lidt med, da jeg også har planer om at tage til sydamerika til oktober – godt nok alene, så det må jeg vel også tage med i betragtning, når jeg skal finde rejsemål? 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account