Hej alle!
Jeg skal ud og rejse sammen med to venner i slutningen af december og frem til maj måned.
Jeg har nogle spørgsmål =
Ang. Brasilien.
* Er det normalt at et one way flybillet koster f.eks 1000kr fra Florianopolis til Salvador i Januar? Prisen er sådan hvis jeg bestiller flybilletten nu. De fleste one-way indenrigsflybilletter koster 1000-1300kr.
* Hvordan skal jeg klæde mig i Brasilien? Jeg tænker på mærketøj som f.eks Nike eller Adidas? Jeg er klar over at man skal undgå guldure, dyre mærketøj etc 😉 Men hvad med alm. sportstøj mærker som Nike og Adidas? Tænker at Brasilien er jo vild med fodbold, så mange går i sportstøj?
Ang. Colombia og Ecuador.
* Mig og mit ven skal flyve fra Manaus til Tabatinga og evt. tage en taxa til Leticia i Colombia hvor vi skal så flyve til Pastos med en mellemlanding i Bogota. Hvordan er taxaturen fra Tabatinga til Leticia? Er der nogle vi skal være klar over?
Ang. Central Amerika.
* Jeg har været i Panama & Bocas Del Toro før, så skal ikke derinde igen men kunne tænke mig hvilke lande kan I anbefale mig mht. central amerika?
*Hvilke lande i Central Amerika er bedst at besøge hvis man vil tage fly til Cancun i Mexico bagefter?
Håber der er nogle af jer der kan svare på nogle af mine spørgsmål 🙂 🙂