This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Holy7mbk

Hej alle!

Jeg skal ud og rejse sammen med to venner i slutningen af december og frem til maj måned.

Jeg har nogle spørgsmål =

Ang. Brasilien.

* Er det normalt at et one way flybillet koster f.eks 1000kr fra Florianopolis til Salvador i Januar? Prisen er sådan hvis jeg bestiller flybilletten nu. De fleste one-way indenrigsflybilletter koster 1000-1300kr.

* Hvordan skal jeg klæde mig i Brasilien? Jeg tænker på mærketøj som f.eks Nike eller Adidas? Jeg er klar over at man skal undgå guldure, dyre mærketøj etc 😉 Men hvad med alm. sportstøj mærker som Nike og Adidas? Tænker at Brasilien er jo vild med fodbold, så mange går i sportstøj?

Ang. Colombia og Ecuador.

* Mig og mit ven skal flyve fra Manaus til Tabatinga og evt. tage en taxa til Leticia i Colombia hvor vi skal så flyve til Pastos med en mellemlanding i Bogota. Hvordan er taxaturen fra Tabatinga til Leticia? Er der nogle vi skal være klar over?

Ang. Central Amerika.

* Jeg har været i Panama & Bocas Del Toro før, så skal ikke derinde igen men kunne tænke mig hvilke lande kan I anbefale mig mht. central amerika?

*Hvilke lande i Central Amerika er bedst at besøge hvis man vil tage fly til Cancun i Mexico bagefter?

Håber der er nogle af jer der kan svare på nogle af mine spørgsmål 🙂 🙂

Anonym dukinson

Angående Brasilien; jeg var 5 gange i Brasilien, bl. andet i Salvador og der var aldrig problemer med almindelig sportstøj som Nike eller Adidas. Endog var jeg ofte om natten nogle steder hvor selve Brasilianerne undgå, og som sagt der var aldrig nogen problemer. Gode nye sejrefleks kameraer sikkert tiltrækker mere tyveknægte end mærkevare tøj! Det er i hvert fald min erfaring med Brasilien.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account