This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne Lykke Larsen

Jeg skal til januar til Brasilien i 3 uger, arbejdet tillader desværre ikke mere. Jeg har tænkt at starte i Buenes Aires, og ellers rejse langs kysten og slutte i Rio de Janero. Er denne tur realistisk på 3 uger, uden at man bruger alt for meget tid i bus. Vil jo gerne nyde landet og stemningen, og ikke haste mig igennem. Håber meget på, at høre jeres erfaringer. Regner med at bruge ca. 8000 kr. eks. billet, lyder det rimeligt?

Hilsen Anne

Anonym Claus

Der er et stykke vej fra BA til Rio, også selvom jeg er klar over, at du vil gøre nogle stop undervejs. Så for ikke at bruge alt for megen tid på busser, så må du jo bare vælge nogle steder ud.

Du kunne jo rejse via Uruguay op til Florianópolis til Paranagua (Ilha do Mel) til Foz do Iguacu til Ilha Sao Sebastiao, Ilha Grande, Cabo Frio og Paraty og Rio de Janeiro. De sidst 4 nævnte ligger i den samme stat (Rio), så det tager ikke lang tid at komme rundt.

Budgetet ser ok ud.

mvh
    Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account