This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magic

Hey allesammen. En mate og jeg skal her den 12 juni til 9 juli afsted til Brasilien på en lidt impulsiv rejse :). Jeg henvender mig derfor i dette forum, da jeg håber nogle kan hjælpe os med nogle af vores spørgsmål. Vi har besluttet, at vi vil opleve Amazonas næmere bestemt hovedstaden Manaus, hvor vi vil “opsøge” en jungletur når vi ankommer. Da afstanden er stor flyver vi, men er det okay at bestillie flybilleterne nede i ´Rio ? og kan vi finde vores “bådsafari” i Manaus ? Desuden vil vi opleve Ilha grande en lille tropeø uden for Rio. Spørgsmålet hertil er igen hvordan transporten fungerer ? Sidst men ikke mindst skal vi ud og se på lidt vandfald i Iguazu. Vi vil tage bussen dertil selvom der er lidt langt, men hvor og hvilket selvskab skal vi bruge ?

PS. Hvis der nogle der kender til Rio byliv vil jeg også gerne høre om der er nogle gode clubs hvor man kan gå i byen.

Puha det var en masse spørgsmål på kort tid 🙂

Anonym Claus

Jeg mener i Manaus, der er mange forskellige bureauer, der arrangerer ture ud i regnskoven, så der er stor forskel på prisen, og hvad der er inklusive.

mvh
    Claus

Anonym Claus

Bestil biletterne på voegol.com.br til Manaus.

Det kan godt lade sig gøre at finde et bureau, der vil sejle med jer rundt i Amazonas, men shop lidt rundt før I beslutter jer.

Ilha Grande kan nås, hvis I tager til Angra Dos Reis fra Rio de Janeiro busstation, der er masser af afgange, busselskabet hedder Costa Verde. Fra Angra skal I med en båd.

Til Foz do Iguacu er der flere daglige afgange med Kaiowa. Alternativt kan I tage til Sao Paulo og tage en bus derfra.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

mange tak for svarene. når du siger vi skal shoppe lidt rundt er det så i selve Manaus eller her på nettet mange tak.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account