This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Så er tasken snart pakket, billet købt klar til afgang, 3 månederes rundrejse i Cambodia, Thailand, Laos..whereever i wanna go…men hvad skal jeg egentlig a. regne med at bruge ,-hvis jeg lever forholdsvis billigt?

Anonym Rasmus

Det er utroligt billigt!! I Cambodja og Laos kan du ikke bruge ret meget mere end 125-150 kr dagligt! Det er med udemærket transport, og et par ture i ny og næ og alle de obligatoriske byture! Men ellers selvfølgelig på backpacker-budget..
    Thailand er en anelse dyrere.. Men det behøver ikke være meget.. Bliv væk fra de værste turistfælder osv.. Hvis du regner med 20.000 i dagsbudgetter for 3 måneder så skulle der være rigeligt til lidt impulsiv luksus eller et dykkercertificat..

Anonym jannie

jeg har også planer om at tage til asia ca 3-4lande i 3 mdr. har snakket lidt med rejesbeura um pris, men jeg har ingen bestemte lande jeg endilig SKAL rejse til, og bad derfor om nogle billige prise. Jeg fik bare en pris til thailand. Hvilken erfaring har i. Købte i billetter videre selv i thailand? hvis man skal til cambodia, laos og vietnam, kan man så køre med f.eks nattog for at spare lidt penge??? hvor meget skal jeg forvete at prisen bliver i transport for de lande? venligst vejled meg!!

Anonym Amalie

De nævte lande er meget billige som skrevet, jeg rejse for ca. ½ år siden 5 mdr. i Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam og Malysia, og mener at jeg sammenlagt bruget lige omkting 25.000 til at leve for, dette er altså inkl. 30 forskellige dyk og en mdr. på Boreneo, som ellers er lidt dyre end resten af sydøst Asien. Priser for overnatningkan svinge virkelig meget fra land til land, f.eks. i Malaysia er det lidt dyre at bo, men til gengæld meget billigt at spise, så det går som regl lidt op. Det er veldig billigt og meget nemt at transpotere sig rund, både med bus, tog og fly. kan anbefale airasia.com det er lidt lige som esyejet, bare rundt i Asien, det er mega billigt hvis man bestille lidt tid i forvejen. Ellers er det meget nemt at finde de forskellige transport muligheder, rundt omkring i byerne, og man møder næsten altid nogen som gerne vil hjælpe.
    Håber du kan bruge mit svar til noget.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account