This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lenis

Hej.
    Jeg sidder her og skal igang med at lave et budget til en tur her om et halvt år men problemet er hvor meget skal jeg regne med at bruge de forskellige steder.
    Vi skal 1 måned til Vietnam, 2 måneder til Australien og 1 måned til Malaysia.
    Jeg ville høre om nogle af jer havde været de steder og hvor mange penge i brugte på mad, drikke og hostels. Også gerne forskellige turer og sådan. Det ville være en rigtig stor hjælp.
    I Australien starter vi i Melbourne og ender i Cairns.

Anonym Thomas

Kæmpe forskel på de lande. Australien er måske kun 5-10% billigere end Danmark, mens man lever godt for 150-200 kroner om dagen i Malaysia og Vietnam. I kan spare mange penge ved at sove i et folkevognsrugbrød i Australien. Sjov måde at rejse på.

Anonym Anonym

i australien koster en overnatning på hostel ca. 125kr mad priser er nogenlunde det samme som i DK, man kan købe en samlagt bus billet hele vejen op ad øst kysten hvilket nok ville være billigere. tjek greyhound busses.com.au
    Vietnam er meget billig, man kan overnatte for 30kr for 2 personer spise for 10-15kr med drikkevare. samme der kan man også købe en bus billet så man kan hoppe af og på når man vil.. har endnu ikke været i Malaysia
    Line x

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account