This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange penge man skal regne med at burge pr måned i Sydamerika?

Anonym Nilas

det siges at være omkring 10k om måneden på backpacker budget, men det varierer meget alt efter hvor du rejser henne. bolivia er fx ekstremt billigt, hvor guyana skulle være meget dyrt.

Anonym Nilas

jeg har ikke nogen direkte erfaring med det, men planlægger selv en 5-6måneders tur til sydamerika fra februar 2010 af og har derfor undersøgt det en del. vi regner med lidt over halvtreds tusind inkl fly og diverse ture. vi kommer til at rejse igennem argentina, bolivia, peru og ecuador som alle er rimeligt billigere lande(efter sigende)

Anonym Dennisbager

Det er de også. Vi brugte f.eks 7.000kr den første måned i Peru, og det er en familie på 5 og vi så rigtig meget. Ecuador er en anelse dyere og Bolivia er lidt billigere.

Anonym Christina Louise Ørum

Hej 🙂 Jeg skriver lige fordi, jeg rejser til Brasilien her til februar 2010, hvorefter jeg sammen med en veninde rejser ned til Argentina, måske over til Chile, ellers så direkte til Bolivia for at ende i Peru til sidst.
    Det er sammen med en veninde, og vi har ingen ideer om at bo i luksus og overnatte fine steder, vi vil bare gerne opleve naturen og folket. Vi skal afsted i 3 måneder, og jeg ville rigtig gerne høre fra folk som jer, om hvor mange penge I tror, man vil komme til at bruge?
    Hos jysk rejsebureau mente de, at man ca. brugte 250,- i gennemsnit pr. dag.
    Har I nogle erfaringer med det? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account