Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3530752 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     none

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange penge man skal regne med at burge pr måned i Sydamerika?

Nilas

det siges at være omkring 10k om måneden på backpacker budget, men det varierer meget alt efter hvor du rejser henne. bolivia er fx ekstremt billigt, hvor guyana skulle være meget dyrt.

Nilas

jeg har ikke nogen direkte erfaring med det, men planlægger selv en 5-6måneders tur til sydamerika fra februar 2010 af og har derfor undersøgt det en del. vi regner med lidt over halvtreds tusind inkl fly og diverse ture. vi kommer til at rejse igennem argentina, bolivia, peru og ecuador som alle er rimeligt billigere lande(efter sigende)

Dennisbager

Det er de også. Vi brugte f.eks 7.000kr den første måned i Peru, og det er en familie på 5 og vi så rigtig meget. Ecuador er en anelse dyere og Bolivia er lidt billigere.

Christina Louise Ørum

Hej 🙂 Jeg skriver lige fordi, jeg rejser til Brasilien her til februar 2010, hvorefter jeg sammen med en veninde rejser ned til Argentina, måske over til Chile, ellers så direkte til Bolivia for at ende i Peru til sidst.
              Det er sammen med en veninde, og vi har ingen ideer om at bo i luksus og overnatte fine steder, vi vil bare gerne opleve naturen og folket. Vi skal afsted i 3 måneder, og jeg ville rigtig gerne høre fra folk som jer, om hvor mange penge I tror, man vil komme til at bruge?
              Hos jysk rejsebureau mente de, at man ca. brugte 250,- i gennemsnit pr. dag.
              Har I nogle erfaringer med det? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account