This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thomas kold

Hejsa min kæreste og jeg rejser til asien til december i 3,5 mdr… vi har betalt tur/retur billet + vac. og forsikring, så nu har vi ca. 45.000 tilbage. Mit spørgsmål er så om det er nok dernede??? Vi skal bruge
    1 mdr. i Thailand
    1 mdr. i vietnam
    1 mdr. i malaysia
    1 uge i cambodja
    (1 uge i beijing)
    Vi regner med at flyve meget rundt med airasia.
    og skal slet ikke leve i luksus men heller ikke alt for billigt. på forhånd tak for jeres svar
    Thomas

Anonym www.Gapear.dk

Jeg synes det lyder nogenlunde fornuftigt.. Ville generelt sige, at i skulle bruge omkring de 20.000 kr. pr. mand for 3,5 måned.. Men da i skal en del rundt, og det desuden er i højsæsonen, ender i måske mere med at nærme jer de 25.000 kr. pr mand.. Men i er ikke helt galt på den 🙂
    God tur! Mvh. http://www.Gapear.dk

Anonym Rikke&Kasper

Jeg synes det lyder som om jeres budget er lidt i underkanten.

Min kæreste og jeg rejste fra Hamborg den 2. juni, for at rejse 3 måneder rundt i Asien. Pt. er vi på Perhentian Island i Malaysia. Vi har siden ankomsten brugt 38.000kr. Vi spiser bestemt ikke de dyreste steder, men tilgengæld sover vi heller ikke hvor som helst – selvom vi dog forsøger at gøre det så billigt som overhovedet muligt! Vi har været noget overraskede over, hvor dårlig standarden rent faktisk er her, så vi har nok brugt flere penge på overnatning end vi hjemmefra havde regnet med. Derudover har vores flyvninger med AirAsia også været dyrere end vi havde regnet med, fordi priserne hele tiden ændrer sig, der kommer gebyrer og man skal betale for bagage, m.m.

Vi har lavet rigtig meget og været på mange ture af både den ene og anden art, så det har også trukket en del på budgettet, men på den anden side, så rejser man heller ikke så langt, for ikke at opleve noget 🙂

Vi har et godt stykke tid endnu, da vi først rejser hjem den 27. august. Glæd jer. Her er fantastisk!

Rikke

Anonym martin

når i siger 38.000 og 54.000 så mener i vel tilsammen. ikke?

martin

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account