This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaslam

Jeg skal til næste år ud og rejse. Min tur går forbi:

Det sydlige Afrika – 1,5 måned
    (overvejer en rundtur på 3 uger og så måske 4-3 uger i Sydafrika)

Sydøstasien – 3 måneder

Australien – 1 måned

og evt. 3 uger i Kina

Men er fuldstændig i tvivl om hvor mange penge jeg skal spare sammen….indtil videre står det til at jeg skal rejse alene, men hvis det bliver tilfældet regner jeg med at finde folk at rejse med på mine destinationer 🙂

Jeg har ikke noget i mod at bo på dorms og spise billigst muligt men vil også gerne på ture og dykke (har certifikat) osv. Hvad skal jeg regne med at skulle bruge – foruden penge til flybillet?

Anonym Magnus

Du kan få en ide om prisniveauet i de enkelte lande på http://www.lonelyplanet.com > destinaitions > practical-information > money-costs

God tur!

Anonym werlauff

Det sydlige Afrika – 1,5 måned
    (overvejer en rundtur på 3 uger og så måske 4-3 uger i Sydafrika)
    – dyrt hvis du skal på safari og bestige Kilimanjaro – overslag 10.000-15.000

Sydøstasien – 3 måneder aner det ikke har kun været i Kina og Mongoliget

Australien – 1 måned – kan gøres for alt ml. 7.500 -15.000. Det kommer an på om du selv laver mad camper i stedet for hostel osv.

3 uger i Kina. Ca. 100 kr pr. dag hvis du bor billigt og spiser lokalt (men stadig ikke gadekøkkener)

Skriv en mail til mig, hvis du vil ha gode råd angående det sydlige Afrika. Jeg har lige været afsted i 6 måneder. thomaswerlauff@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account