This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DeXter

Hej.
    Jeg synes i har for mange lande hvis i kun vil rejse 2-3 måneder..
    Indien er et kæmpe land hvor man nemt ville ku bruge et halvt år..
    Så hvis jeg var jer ville jeg kutte lidt ned i lande og måske kun besøge 2-3 stykker..
    Sidst jeg var i vietnam brugte jeg en måned men det var slet ikke nok, kunne nemt have brugt to.
    Så hvis jeg var jer ville jeg kun tag Vietnam, Laos og cambodia (hvis det er 2 måneder) Er det 3 måneder så tag da det nordlige Thailand med, eller tag til Malaysia. Der bliver for meget spændene at opleve i Indien til at i kan nå det. 🙂

Hvis overnatning og transport ikke behøver at være luksus, og maden heller ikke behøver at være på restauranter hver dag. Så kan i nemt gøre det for 5-7 tusind pr. person pr. måned..
    Men hvis i regner med 10.000 pr. mand pr. måned, så har i rigeligt med, så er der os plads til at tag på nogle “dyre” turer, og en ekstra drink på strand promenaden. 😉

Anonym Mette D

Hej alle.

Min veninde og jeg ønsker at tage en lille asienrundtur, hvor vi gerne vil se og opleve Indien, Cambodia, Laos, Vietnam og Malaysia. Vi regner med en 2-3 måneder. Vi planlægger at rejse fra januar 2013 – marts/april 2013.

Overnatning og transport behøver ikke at være luksus, vi vil bare gerne have en på opleveren!
    Hvor stort et budget skal vi regne med?

Tak.

Anonym Mette D

Tak for svar!
    Vi har også indset, at det var for mange lande 🙂
    Det er jo et budget til at overkomme 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account