Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541553
     Boge14

      Hi y’all
      Planen er Bali efter sommer, hvor jeg skal surfe i 3 måneder. Det vil sige at udgifter er minimeret så meget som muligt angående det at være turist. Derfor ingen hoteller, dyrt mad osv. Jeg har umiddelbart planer om at bruge 30.000 i alt. Tror i så kun jeg kan holde 2 måneder?

      Peace

      #3541557
       Isabella Liebertrau

        Skal pengene også gå til flybiletter? For hvis de skal, er det nok et lidt stramt budget. Men ellers så tror jeg sagtens du kan få det til at række! Jeg brugte selv 10.000 på én måned på Bali. Og der sparede jeg ikke på noget overhovedet. Så jeg synes det lyder rigtig realistisk! Håber du kunne bruge svaret til noget.

        #3541567
         Carsten

          Hej, 30K, er rigeligt til 3 mdr. inkl. flybilletter. Du er jo allerede indstillet på at bo på hostel og leve rimelig sparsomt. Til gengæld får du 3 fede mdr. God tur

          #3541574
           lauridsen_lars@hotmail.com

            hej.
            Du har penge med hjem,
            godt nok et stykke tid siden jeg har rejset på bali, men den gang leve vi som back packer for 4000 kr pr månde men husk lokal mad , plus dorms, plus lokal tansport så ville du spare rigtig mange penge, god surfe

            #3541676
             guest

              Det er rigeligt til 3 mdr…. selvom det er blevet dyrere på Bali…. Har selv været der 9 gange siden 2007.

              #3541679
               Boge

                Nogle aktuelle flyruter/bureau?

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account