This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Stine

Hej

Jeg skal rejse rundt på Filippinerne i 2,5 uge.
    Jeg er lidt i tvivl om hvor mange penge jeg skal beregne i alt til 2,5 uge? Jeg regner med at besøge 3-4 forskellige steder, med start i Cebu.
    Jeg er backpacker og skal opholde mig en del måneder, i Asien, og derfor vil jeg gerne gøre det så billigt som muligt, dog stadig med mulighed for nogle fede oplevelser 🙂

Kh. Stine

Anonym Thomas Holm

Hej Stine

Man kan rejse meget billigt i Filippinerne, specielt som backpakker

overnatning kan som regl fås fra 1000 php pr dag (måske biligere ved hostels, hvis det findes pågældene sted) Priser er højere i høj sesson fx Ved Påske, Kinesisk nytår mv. Transport du skal regne med det tager lang tid oftest 1/2-1 dag at komme frem Busser er billige (få hundrede php for ret lange stræk) men tager lang tid (kører døgnet rundt). Fly forbindelser er hurtige og stadig rimelige i pris, Hubs er Manila & Cebu, billigst hvis bestilt i god tid regn med nogle tusinde php (typisk 2000-5000). Mad er billigt. Kun importvare kan/er dyre.

Transport og overnatning + fornøjelser vil være de største poster. så det er meget op til dig selv. hvor dyrt det skal blive.

God rejse

T

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account