This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Syd Amerika to månder på dorms.
    Med lokale mad market som jeg synes er nr et og de ligger over det hele,super god mad til ingen penge,husk plato del dia,
    en god bog masser af kortspil med de mange back packer du möder,hygge og ikke fare rundt for at se alt om ikke er muligt på så kort tid,men vaelger tre steder i hver land du skal se,jeg vil sige mellem 14000 og 16000 kr,jeg rejset 8 månder igennem mellem og syd amerika for 600000 kr i 2007,lars

Anonym juba

Jeg lander i Buenos Aires og kan simpelthen ikke gennemskue hvor mange penge det vil koste at rejse i
    TO MÅNEDER
    FRA BUENOS AIRES (vil være der i en uge)
    gennem argentina, gennem bolivia og ende i Lima.
    Jeg sover gerne på dorms, men kan godt li at få gode måltider
    Hjææælp!

Anonym Claus

Hvis du regner med 50 USD/dagligt, så vil du bruge ca 16-17000. Men du vil ikke bruge så mange penge hver dag, specielt ikke i Bolivia.

Her har du jo mulighed for at, som Lars påpeger, at spise plato del dia, som er 3x retter til ingen penge + at der er markeder, hvor du kan spise billigt.

Det, der er dyrt, er busser. Godt nok kommer du et langt stykke vej, men det er ikke gratis.Specielt ikke i Argentina. Har du planer om at se noget, f.eks Salar de Uyuni eller en tur til Amazonas, så vil det tynge budgetet noget.

Men er enig med Lars i, at du skal vælge, hvad du har lyst til at se. Bolivia har rigtig mange ting, der er værd at bruge tid på, det er billigt, men det er ikke der Machu Pichu ligger eller besøg på en vingård. Du kunne overveje couchsurfing for at spare penge til overnatning

mvh
    Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account