This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NadiaMarina

Jeg vil gerne høre lidt om prisniveauet i Kina. Jeg skal tilbringe 5 uger i Kina (august07). Jeg skal rejse rundt sammen med min kæreste, og vi vil gerne hele vejen til syd og rundt i store dele af landet. Vi vil rejse med tog og ellers bo på hostel/billige hoteller.
    Hvor mange penge bruger man mon på 5 uger? På transport, kost, logi, entréer osv.
    Håber nogen har erfaringer!

Anonym Anonym

Hejsa.

Jeg har selv rejst rundt i Kina i 2 mdr. Det er et fantastisk land – glæd jer!

Kina er billigt sammenlignet med Danmark, men dyr i forhold til de øvrige asiatiske lande… Regn med omkring 300 kr. for et dobbeltværelse med badeværelse, 50 kr for dorm, togrejser typisk 350-500 kr for en hard sleeper, mad ca. 30 kr. med drikkevarer.

Så på 5 uger kommer du nok til at bruge ca. 11.000 uden flybilletten.

God tur.

Anonym Nadia Marina

Tusind tak for Jeres svar.
    Det var faktisk også i det prisleje jeg regnede med tingene ville ligge, men det er altid rart at få det bekræftet. Det gør det lidt nemmere at ligge et budget nu.

Anonym Mikael

Jeg har selv rejst 1 maaned i Kina.

Prisniveauet er dyrere end de andre asiatiske lande, men det dyreste dobbeltvaerelse med bad jeg boede paa var omkring 150 kr.

Togrejser er 200-250 kr for ture paa omkring 24-timer hardsleeper.

Haaber I kan bruge min hjaelp.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account