This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym greve

Hey!

Vi skal til Indien i 1½ mdr. og Thailand i 1 mdr. Vi har styr på flybilletter, vacciner og forsikring, men er i tvivl om, hvor mange penge, vi kan forvente at bruge udover det i henholdsvis Indien og Thailand?

Vi har hørt alt fra 3.000 – 10.000kr om måneden. Er der nogen, der har et mere præcist bud?

TAK = )

Anonym greve

Ja, er det satset at sige vi ville kunne nøjes med 10.000 for 2 mdr. i indien? Vi har alt på plads, det er kun transport, overnatning, mad og “ture”, vi definerer som vores forbrug.

Anonym Anonym

Hey selv! Thailand – 3000kr SÅ er det dælme os budget! Jeg ville nok bruge ca de 10000kr kan nemlig godt lide at bruge løs og ikke tænke over hver en bath jeg bruger 🙂 MEN det afhænger jo fuldstændigt af hvem i er og hvad i skal? skal i tage dykker certifikat? på arrangerede ture? ha syet jakkesæt? bo godt indimellem? Det er billigt at spise, feste og transport er også billig så det er ikke der i får “problemer”. eks. på en af mine ture i thailand 2002 18 dage ca 15000kr incl fly dk-bkk, druk, mad, dyk certifikat, div. dyk, scooterleje, jakkesæt osv.
    bangkok, tog sydpå 1 klasse, koh tao, koh samui, koh lanta, phiphi, phuket, fly – bangkok. boede på 3 stjernet hotel i BKK bungalows/hostels/rooms med aircon. på resten af turen.. Super fed tur iøvrigt 🙂

Vil også gerne høre om Indien???

Anonym Daizz

Well min kæreste og jeg brugte ca. 10.000 på en måned ialt i Indien sidste sommer, men vi havde også en hel del flytransport inkluderet. Det kan helt sikkert gøres billigere.

Anonym Flemming

150,- uden for turistområder og ca. det dobbelte i Bangkok og turistområderne hvis man rejser en i Thailand. Det kan jeg klare mig for som single mand, der bor ordentligt og spiser godt.
    Indien kender jeg ikke endnu.
    God rejse:-)

Anonym george

hvis i rejser som par kan i uden problemer klare jer for cirka 200 kr tilsammen om dagen… Jeg rejste i Indien med min kæreste sidste år og nogle dage brugte vi 100 tilsammen andre 300, afhængigt af hvor meget man orkede.. man kan gøre det rigtigt billigt men det kommer som sagt an på hvordan man synes det er fedt at rejse..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account