This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
30. juli 2009 kl. 9:55 #3530140
Anonym
Hej alle. Jeg vil gerne på en ordenlig jordomrejse om en ca. 2 år eller noget. Jeg har tænkt mig at dele min rejse op i tre dele til at starte med.
1. del, USA (Seatle -> washington eller deromkring, måske sluttes turen sydligere omkring houston/dallas hvis budgettet underskrides) -> Mellemamerika (ca. 6 lande) -> sydamerika (ca. 8 lande)
2. del, Kenya -> sydafrika (ca. 6 lande)
3. del, Fra Japan -> indien -> vietnam (og alt imellem)
Jeg er specielt interesseret i rejsetiden i de forskellige regioner, samt hvad jeg skal forvente at bruge af penge i de forskellige regioner når man ikke sparer på noget.
Hvis nogle skulle have nogle specielle steder i disse regioner som jeg bare ikke må gå glip af vil jeg meget gerne høre om det.30. juli 2009 kl. 11:26 #3530143Marie
vi er 3 piger som skal rejse 4½ måned i sydøstasien og new zealand. – vi har lavet et budget på 50.000 og der oveni ligger så vores flybilletter, som vi har givet ca. 22.000 for. Sydøstasien er forholdsvis billig at rejse i iforhold til USA og det er nok også en overvejelse du skal tage med. Min bror rejste 1 år i asien, australien og USA og brugte over 100.000, men han arbejde på et work and holiday visum i australien, det er også noget du kan overveje om du har lyst til under rejsen!
Håber det kan bruges til lidt..1. august 2009 kl. 4:40 #3530166NYREJSENDE
I Washington state må du ikke gå glip af området omkring mount st Helen en vulkan der gik i udbrud i 1980 og dækkede store dele af USA med en kæmpe askesky.
Hvis du regner med at leje bil i USA kan det gøres noget billigere hvis du lejer en der er stor nok til at sove i. Dermed sparer du penge på overnatning3. august 2009 kl. 9:06 #3530191Kasper Nørtoft
tusind tak for svarene indtil videre. Tror i øvrigt jeg har hørt om vulkanen før men er ikke sikker, men når man er i området skal man selfølgelig se den.
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.