This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle. Jeg vil gerne på en ordenlig jordomrejse om en ca. 2 år eller noget. Jeg har tænkt mig at dele min rejse op i tre dele til at starte med.
    1. del, USA (Seatle -> washington eller deromkring, måske sluttes turen sydligere omkring houston/dallas hvis budgettet underskrides) -> Mellemamerika (ca. 6 lande) -> sydamerika (ca. 8 lande)
    2. del, Kenya -> sydafrika (ca. 6 lande)
    3. del, Fra Japan -> indien -> vietnam (og alt imellem)
    Jeg er specielt interesseret i rejsetiden i de forskellige regioner, samt hvad jeg skal forvente at bruge af penge i de forskellige regioner når man ikke sparer på noget.
    Hvis nogle skulle have nogle specielle steder i disse regioner som jeg bare ikke må gå glip af vil jeg meget gerne høre om det.

Anonym Marie

vi er 3 piger som skal rejse 4½ måned i sydøstasien og new zealand. – vi har lavet et budget på 50.000 og der oveni ligger så vores flybilletter, som vi har givet ca. 22.000 for. Sydøstasien er forholdsvis billig at rejse i iforhold til USA og det er nok også en overvejelse du skal tage med. Min bror rejste 1 år i asien, australien og USA og brugte over 100.000, men han arbejde på et work and holiday visum i australien, det er også noget du kan overveje om du har lyst til under rejsen!
    Håber det kan bruges til lidt..

Anonym NYREJSENDE

I Washington state må du ikke gå glip af området omkring mount st Helen en vulkan der gik i udbrud i 1980 og dækkede store dele af USA med en kæmpe askesky.
    Hvis du regner med at leje bil i USA kan det gøres noget billigere hvis du lejer en der er stor nok til at sove i. Dermed sparer du penge på overnatning

Anonym Kasper Nørtoft

tusind tak for svarene indtil videre. Tror i øvrigt jeg har hørt om vulkanen før men er ikke sikker, men når man er i området skal man selfølgelig se den.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account