This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym j-k-h

Hej mig og min kæreste har tænkt os at tage en lille rundrejse i Asien.
    Vi har tænkt at vi skal til Kina, Hong Kong Vietnam, Cambodia og Thailand.
    Jeg har tænkt at vi skal primært tage med offentlig transport rundt dog flyve nogle gange. Vi vil gerne bo og spise så billigt som muligt. Vi vil dog også gerne på en del oplevelser undervejs, som guide ture, bådture og andre ting.
    Vi skal være afsted tre måneder ca.
    Jeg vil høre hvad man ca. skal regne med det vil koste alt i alt, med flybilletter og vaccinationer og alt det andet der følger med.
    Jeg regner med 100.000 for os begge to, er dette alt for meget? eller for lidt eller passer det godt nok?
    håber der nogen der kan give et bud på hvad det ca. vil koste?

Mvh.

Johan

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej..
    I har valgt billige lande at rejse i .Hong kong kender jeg ikke rigtig,men dyre ind kina,
    Kan anbefalde jer bejing,xian,Kunming,dali og det område, guest house i kunming the hump kan anbefaldes,billig og godt, mange back packer,tjek det ud,
    vitenam, cambodia, Billige lande,Thailand lidt dyre,Rejser man i östen og spiser lokal mad og bruger lokal Transport,med nogen flyvninger hostel koste jer 30000 kr plus flybilletter fra Danmark til kina og hjem fra Bangkok,7000 kr forsikring tjek med jers marsta card, hver,nu skal i huske at i kommer til at rejse meget på de tre månder og det koster altid mere jo mere man rejser,Thailand og mad på gaden, spiser man gode thai retter for 30 bhat op til 60 bhat mellem 8 og 12 kr,busser lokal i Thailand det vi kalder by busser her, hjemme,1 til 3 kr,så i kan spare rigtig mange penge ved og spise lokal og bruge lokal transport, 40000 kr hver og så har i penge med hjem til roskile festival, mine back packer dage var 40000 tusind for seks månder med det hele,god rejse i har masser af penge.lars

Anonym Anonym

Hej mange tak for svaret regnede også med det var temmelig mange penge.
    Men så har vi jo også lidt penge når vi kommer hjem.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account