This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hubbert

Jeg søger lidt info omkring økonomien når man gerne vil rejse som backpacker i øst/midt afrika. Hvad skal man forvente med priser er det meget forskelligt til de forskellige lande eller hva. Kan man leve for 200-250 kr om dagen eller hvordan ligger niveuet?
    Og hvordan rejser man typisk i disse land med bus alene eller findes der også tog osv.

Anonym Anonym

Hej hubbert!
    Kan du konkretiser hvilke lande du mener så folk har bedre mulighed for at svare.
    Mvh. Jesper

Anonym Nanna

Hej
    Jeg er lige kommet hjem fra 7 uger i Tanzania. Den første måned boede vi med alt betalt men jeg sluttede mit frivillig arbejde forløb af med ferie på Zanzibar med nogle venner. På Zanzibar er prisen for en nat ca. 10-15 dollars og i Dar es Salaam er den det samme. Det er meget billigt at spise på restaurant i Tanzania og offentlige transportmidler koster 2-5 kr (bus) og 10-20 kr for Taxa. man kan sagtens køre i de lokale busser dernede men hvis man skal på længere ture skal man blot sørge for at betale lidt ekstra for luksus plads hvis man ikke ønsker at sidde sammen med køer og geder. Håber det kan hjælpe dig lidt. Hvad er dine planer??
    Nanna_rk@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account