This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

ja.. regn med ca 4000-5000 pr måned i alt fra logi til transport.. Og det kan gøres en del billigere hvis man vil.. Dog koster ting penge, så medmindre man vil blive på værelset koster det jo.. Landene er også forskellige.. Kina og Thailand og især Malaysia er dyrere end Laos, vietnam og Cambodja (Indien)… så 15000 + fly/forsikring..

Anonym Mia.Kjær

Hej:)

Jeg vil gerne høre, bare sådan ca, hvad det koster at leve i Asien med kost og logi for tre måneder. Er villig til at leve primitivt og billigt:)

Håber en kan hjælpe.

Anonym lone traveller

3 måneder?

Regn med totalt cirka 30,000 inkl flybillet og alt andet, og så har du det samtidig sjovt

Anonym Anonym

Jeg bruger typisk ikke mere end ca. 1000 kr/uge for kost og logi i Asien. Dertil lægges arrangerede ture (ikke nødvendigt, det er sjovere at ta’ på egen hånd), transport m.v. Bus/tog i Asien er BILLIGT 🙂

Anonym Rasmus

Der er generelt en del turister i den del af verden.. Men jeg vil anbefale Cambodja!!! Der er stort set alle turister centreret omkring Siem Reap ( ANgkor Wat) alle andre steder er der meget få, hvilket gør at de lokale ikke er så trætte af os!! Sihanoukville i syd er også nogle fantastiske strande.. Ellers er Laos også et hit!! Folk er generelt mere afslappede og venlige.. disse to lande er også de billigste( med Vietnam) i Sydøstasien…
    I Thailand er der også masser af steder.. Både i nord ( forbi Chiang Rai) og også øer i syd, Koh Lanta, Koh Lipe osv..

Anonym Mia.Kjær

Tusinde tak for jeres hurtige svar:) Hvor kan det anbefales at rejse, hvis man gerne vil være fra de turistplagede områder?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account