This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dk08

Nogen gode/dårlige erfaringer med dette selsskab?

Anonym Dinna

Hejsa! 🙂
    Jeg rejste med dem i 2004 var det vist, hvor jeg var i Nice, og jeg har kun godt at sige om dem. Jeg bestemte mig for at rejse hjem halvvejs i forløbet efter halvanden måned, pga. nogle personlige problemer hjemme, og der var slet ikke nogle problemer med det, fik ovenikøbet penge tilbage fra Bundgaard Rejser, ikke allesammen, men så mange de kunne give mig, som ikke allerede var brugt på udgifter i forbindelse med mit ophold. De var bare supersøde og hjælpsomme, så jeg vil helt sikkert anbefale dig at rejse med dem 🙂

Anonym Anonym

test

Anonym A

Hej Dinna. 🙂 Jeg kunne ikke lade være med at falde over det her. Jeg står selv og meget gerne vil på sprogskoleophold i Nice til sommer. Jeg har været i Nice et par gange før, så jeg kender byen. Men kan du måske uddybe lidt, hvordan din oplevelse har været med det? Både fagligt og socialt? Fik du noget ud af det sprogmæssigt, hvordan boede du, og hvor gammel var du da du tog afsted? Fordi jeg er 18 år nu, og kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal vælge ‘ungdom 12-18 år’ eller ‘voksen 18+’ ..? Derudover går jeg i gymnasium og har kun 2 år erfaring med fransk, hvad kræver det?

🙂

Anonym Dinna

Hejsa!
    Det betyder ikke noget, hvor længe du har haft fransk. Jeg ved ikke noget om forskellen på ungdom eller voksen; det eksisterede ikke, da jeg var afsted. Men altså, vi blev allesammen placeret på hold ud fra vores fransk forudsætninger. Så at du kun har haft 2 års fransk betyder ikke noget.
    Jeg kan godt anbefale Bundgård Rejser, både fagligt og socialt. Boede selv på kollegie, og det var nogle fine værelser, og man lærte en masse folk at kende på den måde. Fagligt synes jeg også, det var godt, hvis man selvfølgelig gider at lave noget 😉
    Håber du får en super tur!

Anonym A

Okay, mange tak 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account