This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Boge

Hi there!
    Var på sprogrejse i England for to år siden med EF. Selvom det er et stort firma, som Ceciliew også beskriver, så fik jeg alligevel et rigtig godt forhold til alle mine rejsekammerater og ledere. De er stadig venner på min facebook – også mine rejseleder 🙂 Men fordelen ved EF er også alle de andre nationaliteter, der også er på destinationerne. Så ville lige påpege, at selvom EF er stort, så tænker de mindst lige så meget på den enkle elev.
    Ligemeget hvad hun vælger, er jeg sikker på hun får en oplevelse for livet og får åbnet øjnene for den store verden 🙂

Anonym HaKong

Hej derude
    Jeg har en datter på næsten 15 år, som frygtelig gerne vil på sprogrejse i Spanien. Umiddelbart ser Bundgaard rigtig fin ud, men kender dem ikke. Har nogen derude erfaringer med dem og vil du dele dem?

Anonym Ceciliew

Hej!
    Jeg var på sprogrejse som 14 årig (næsten 15 årig) og vil mene at Bundgaard er fantastisk, især fordi de ikke er så store (iforhold til EF). Det er derfor meget hyggeligt og man kommer rigtig tæt på sin rejseleder og rejsekammerater, de går ihvertfald meget op i, at man føler sig sikker og har det godt. Kan klart anbefales!

Anonym Mia86

Hej HaKong,
    Jeg var rejseleder ved Bunggaard for halvandet år siden, og jeg har kun godt at sige om dem!

Som Ceciliew også nævner, så er det en stor fordel, at Bundgaard sender færre elever af sted af gangen, hvorfor man undgår, at de unge ender med at tale dansk på hele turen.

Jeg har selv været på sprogrejse med både EF og STS, og vil klart anbefale Bundgaard frem for dem. Jeg har haft nogle fantastisk sjove ture med både EF og STS, men det er meget begrænset, hvor meget sprog jeg har fået ud af det, da størstedelen af tiden tilbringes med andre danskere.
    Blandt den gruppe af danske teenagere, som jeg havde med til Torquay forrige sommer med Bundgaard, kunne jeg tydeligt mærke, hvor meget de forbedrede såvel sprog som selvtillid på turen, og de nød at lære jævnaldrene fra andre lande at kende.

Om I skal vælge Bundgaard afhænger dog også lidt af, hvor moden din datter er, og om hun har mod på at rejse af sted uden en dansk rejseleder. Så vidt jeg ved, har Bundgaard ikke sendt en dansk rejseleder med til Spanien de seneste to år, da der ikke er så mange danske unge, som tager til Spanien. Personligt vil jeg ikke mene, at det er noget problem, da der altid er kompetent personale og ledere på stedet, som sagtens kan hjælpe, hvis der skulle være behov for det.

Men hvis I er interesseret, så prøv eventuelt at kontakte dem. De er rigtig søde og hjælpsomme, og kan nok guide jer bedre end jeg kan 🙂

Som tidligere rejseleder hos Bundgaard, vil jeg give dem min varmeste anbefaling, og jeg er helt sikker på, at din datter får en fantastisk tur med masser af oplevelser, nye venner og sprog, hvis hun vælger Bundgaard!

Mvh Mia

Anonym christine

hey! var på sprogrejse i england i 2 uger i sommerferien(2011) det var mega fedt! jeg håber selv meget at kommer der igen næste på, det er helt klart noget jeg vil kunne anbefale. man får en masse nye og gode venner, og man lære noget nyt og spændene vær dag. du kommer til at opleve så meget, og det er meget dumt at sige nej til de angementer de holder i løbet af den tid du er der. festerne er især sjove. noget af det jeg bedst kunne lide var at de huse-*forælder* man har og leder rundt på Farmlingham college, er så søde og sjove, og kan altid få en op med humøret. man behøver heller ikke at lave motion i fritiden, for man kan også lave kunst. gud hvor jeg savner det

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account