Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544794
     Anonym

      Hej.
      Jeg og fem drenge vil til Thailand i en længere perioder, hvor vi vil rejse igennem den flotte landskab. Vi har allerede styr på hvad vi vil se og hvornår. De fleste steder vi skal overnatter er der også styr på, men vi har et problem. Den sidste uge vil vi gerne læne os tilbage og nyde livet med en øl i hånden, og en cigaret i den anden, imens vi ser udover oceanet. Til dette skal vi selvfølgelig bruge en bungalow, er der nogle der kender noget til dette fænomen. Så må i hjertens gerne sende evt link og fortælle om jeres egne erfaringer inden for dette område.
      Mvh Arman

      #3544804
       lauridsen_lars@hotmail.com

        Hej Drenge.
        Tjek koh pan nang og had yuan beach,Fra had rin beach sejler man til had yuan beach det tag 7 min,fedt sted hvor i kan hygge jer,
        Ellers tjek had yao,på koh pan nang.
        lars

        #3544865
         FuldAfSjov

          En Bungalow i Thailand er en fantastisk idé som jeg synes i skal realiserer. Jeg har selv været i Thailand og boet i Bungalows. (Dog måske lidt mere luksus præget end det du leder efter).

          Jeg rejste med Nyhavn Rejser http://www.nyhavn.dk/thailand til Thailand og det er den bedste og mest eksotiske ferie jeg nogen sinde har været på.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account