This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mors-pigerne

Kan man bungee jumpe i Asien?

synes kun jeg kan finde steder på new zealand?

er der nogen der evt har prøvet og ved hvad det koster?

vilde hilsner- Tina

Anonym Anonym

Hej Tina

Det eneste sted i Asien med adrenalinkick, jeg har set er på Bali. Men jeg har hørt, at man nu kun kan lave omvendt bungy, så man bliver skudt op i luften i et bur.

Ellers kan jeg varmt anbefale New Zealand, som du nævnte. Jeg sprang fra det sted, der hedder Nevis (vist nok 134 meter). Man springer fra en lille svævebane spændt ud over en flod. Det er fedt, men det koster 600-800 kr.

God tur
    Raslyng

Anonym jones

hej tina
    se Koh samui thailand chaweng beach er der også elastikspring
    jones

Anonym Anonym

jeg har prøvet den omvendte bungy jump.. og ja.. det var super fedt.. men følelsen i maven er klar fedest når man falder i stedet for at blive skudt op.

Så jeg tror vi satser på the realt thing.

hvis vi finder det

Anonym Perry Christensen

Nu er Asien jo et vidt begreb.

Hvis Nepal er et af dine rejsemål, så findes der en god mulighed der med ultimate bungee på “the last resort”. Springet foregår fra en bro over floden Bhote Kosi. Der er et fald på 166 m. Her er der også mulighed for “the swing”. Adrenalinsuset kan evt. kombineres med en raftingtur på Bhote Kosi alternativt ligger resortet tæt på grænsen til Tibet hvis du skal en tur den vej…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account