This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa

jeg er ved at planlægge lidt rejse i ecuador (budget) og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvad det koster at rejse med bus i ecuador, nogen der kender nogle selskabers hjemmeside eller lign?

Ligeledes nogen der ved hvordan jeg skaffer billige billetter fra Ecuador til Miami?

Håber nogen kan hjælpe 🙂

Apa

Anonym mie

der er så mange billige busselskaber i ecuador, du kan ikke finde hjemmesider fo dem, det er et uoverskueligt marked. men bussystemet fungerer rigtig godt. der hænger altid en mand ud af bussen og råber hvor den kører hen, ligesom der på banegården står folk og råber forskellige bynavne, for at finde passagerere.
    som hovedregel betaler du en dollar pr times kørsel, så det er billigt. hvis du betaler lidt mere (ikke meget) kan du få busser som ikke stopper på hvert gadehjørne og samler folk op..
    Ingen grund til at bekymre dig om transport hjemmefra, det er så let som det kan være.. god tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account