This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nina1002

Hej!
    En veninde og jeg skal til Mexico hvorfra vi vil rejse videre gennem Sydamerika – nærmere bestemt Ecuador, Peru, Bolivia, Chile, Argentina og Brasilien. Vi regner med at rejse med bus, men aner intet om priserne og mulighederne for dette…?? Og hvis nogen har anbefaliger til steder der en uundværelige at se er vi meget interesserede! Vi vil helst rejse steder uden for meget turisme – og gerne steder med smuk natur!
    Tak

Maurice

I mexico er det rimeligt dyrt i forhold til sydamerika. Sidste år da jeg var afsted kostede det cirka 4-5 dollars pr. time busturen varede i Mexico, og det er jo nogle rimelig lange strækninger.
    I Sydamerika er det nemt at komme rundt med bus, og det er billigt. Vejene og busserne er mildest talt i elendige (især i Bolivia), men det er en oplevelse
    Af de lande du nævner er i i hvert fald nødt til at opleve Salar de Uyuni i Bolivia og Foz de Iquazu i Argentina.
    Hvis i vil have andre informationer er i velkomne til at skrive
    Ellers go tur

Anonym Jon

Hej.
    Lige nu er en kammerat og mig i Sydamerika (pt Buenos Aires, Argentina) og bus er baade komfortabelt og billigt. En tur herfra til Santiago i Chile koster ca 400 kr -max! Men ta at koeb “Lonely Planet – South America on a Shoestring.” I den finder i ALT baade hvad angaar buspriser, natursevaerdigheder og alt man ka forestille sig som rejsende. Den koster lidt over 300 kr… Én ting i SKAL se er Iguazú Falls paa graensen mellem Argentina og Brasilien! Det er 475 vandfald, som er stoerre end Niaguara Falls… Go see it!
    Rigtig go tur!
    Mvh Jon.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account