This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym living

Hej
    Jeg er 47 og overvejer at tage 1-2 måneder på oplevelsestur med min 12 årige datter til efteråret.
    Fokus skal være en blanding af kultur/natur/afslapning; altså noget med tæt på det lokale liv, en tur på elefant, vandfald, hvide stande… Endnu er intet planlagt 🙂
    Er der nogen der har gode erfaringer med at rejse alene med børn, forslag mm

Anonym Chr

Hej. Transport fra sted til sted klarer du efterhånden, som I kommer frem. Det er meget nemt at booke transport i de to lande, og folk vil stå i kø for at hjælpe jer.
    Hvis I lander i Bangkok, vil det være nemt at tage op til Kanchanaburi og derfra ud til Erawan-vandfaldet … og der er rig mulighed for at ride på elefanter. Hold jer væk fra tigertemplet! Det er dyreplageri! Tigere på dope.
    Koh Phangan og Koh Tao er lækre øer og har nogle skønne strande. Fra Koh Samui kan I flyve til Penang i Malaysia, hvor et par dage i Georgetown nemt kan bruges.
    Ellers kan I tage til Cameron Highlands, Taman Negara og Perhentian Islands, som er paradis på jord. I kan sagtens putte nogle flere ting ind på 2 mdr. Vi klarede turen på 1,5 mdr og havde god tid til at slappe af.
    Rigtig god tur!

Anonym Line

Hej
    Jeg har taget turen med to børn, og læste blandt andet “Backpacking for begyndere” Der i finder du blandt andet en beskrivelse af en rundrejse, som rammer både Thailand og Malaysia. Jeg tog turen og er enig i at Perhentian er fantastisk, men Tioman er bedre – synes jeg. Der ersimpelthen for mange turister i Perhentianområdet, men du kan dykke med skilpadder og hajer så det er bestemt godt
    Hilsen Line

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account