This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LisbethFriis
    Anonym Anonym

Phnom Penh er egentlig meget interessant og en tur til silver pagoda er meget godt. Selvølgelig er det et must og se Toul Sleng og Killing Fields
    Sihanoukville var ikke særlig interessant, men er heller ikke det store strandmenneske. Maden var til gengæld rigtig god med masser af seafood (prøv den fyldte blæksprutte)
    Der ligger en by før I når Sihanoukville – kan ikke huske hvad den hedder – men den var rigtig hyggelig omend der ikke sker ret meget.
    Kratie er også rigtig hyggelig, men det er mest for delfinerne, som dog er svære at se ordentligt.

Anonym Anonym

Har du overvejet at spørge de lokale i stedet for udlændinge 10.000 km væk…?

Anonym Dennis21

Hej Alle 🙂
    Jeg er lige ankommet til Siam Reap i Cambodia sammen med min kærester og blir her et par dage, da jeg skal se “angkor” så mit spørgsmål er hvor skal jeg tage hen herefter? er der andet i Cambodia som bare skal opleves nu man er her? Alle ideer og gode råd er meget velkommen 🙂

Anonym Dennis21

Fedt tak for links, dem vil jeg lige tjekke ud 🙂
    Og tak for gode råd 🙂

Jeg har spurgt de lokale tro mig, men de prøve at få en til at blive her, så det kan jeg ik bruge til meget ellers hvis man kigger kort med dem så ved de ikke engang hvor Siem Reap ligger henne??? Så jeg vælger at spørge folk der er til at snakke med nemlig jer:-)

Anonym Carsten

Hej, sidst jeg var der tog jeg en shared taxi til Sen Monorom i Øst. Der er ikke mange turister, man kan få nogle rigtig fede elefanttreks, ikke kommerciel som i Nordthailand, men meget autentisk, og i får sandsynligt ikke set andre turister på turen. Ellers synes jeg rigtif godt om Kratie, byen er virkeli hyggelig og har sjæl, i får mulighed for at spotte delfiner i Mekong-floden, og t eb cykeltur rundt, og over på øerne omkring og få et dejligt indblik i de lokales hverdag

Anonym Saikou

Jeg er selv i Siem Reap nu og var ogsaa i Cambodia sidste aar… Der tog vi til Preah Vihear med en lokal guide og havde 2 fantastiske dage i graenseomraadet (umiddelbart foer der var et sammenstoed med thailandske tropper). Vi saa ikke andre turister og havde nogle spaendende oplevelser med lokale soldater og overnattede sagar i deres camp – det er absolut ikke en tur for charterturister; men med lidt eventyr i blodet saa er det en super oplevelse – og i vader ikke i andre backpackere med Lonely Planet i haanden 🙂
    Jeg kan sandsynligvis saette jer i kontakt med nogen her, som kan arrangere en tur hvis det har interesse?

Anonym Dennis

Hej Saikou tak for din info, det lyder rigtig spændende men det blir ik aktuelt i denne omgang for vi havde ik så mange dage i siem reap, så vi er videre:-) men ellers tak for hjælpen:-)

Og tak for hjælpen alle sammen:-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account