This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym c&t

Hej

Min kæreste og jeg skal på rundrejse i de ovennævnte lande i ca. 5 uger. Vi starter med at flyve til Bangkok, hvor vi har et par overnatninger, dernæst vil vi ta’ til Cambodia, Phnom Pen. Her starter vores rejse så. Vi regner ca. med at bruge 1 uge i Cambodia, 2 uger i Laos og 2 uger i Vietnam. Er der nogen, som har forslag til “musts” i de 3 følgende lande? Vi ved godt, at vi ikke har alverden tid, så vi vil selvfølgelig ikke “spilde tiden” på noget mindre oplevlesesrigt, hvis man kan sige sådan…

Håber at høre fra nogle erfarne rejsende ;0)

Christina og Thomas

Anonym lone traveller

Cambodia: Killing Fields, angkor wat

Vietnam: Nogle tuneller, evt delta, sapa, halong bay skulle være rigtig gode.

Anonym tax
    Anonym c&t

Det var også vores plan at se Angkor Wat i Cambodia.
    I Laos regnede vi med at tage til Pakse i nogle dage og så videre op til Vientiane, så Vang Vieng og så Luang Prabang. Men 4000 Islands er også et lækkert sted?
    Vi har ikke rigtig planlagt noget med Vietnam endnu, og der har vi jo 2 uger. Hvad er det specielle ved de teder du nævner, Lone Traveller?

Tusind tak for alle svarene. Keep ’em coming..! 🙂

Christina og Thomas

Anonym Rasmus

Hey.. Hvis i tager turen fra Cambodja til Laos overland kommer i I Cambodja igennem en lille by der hedder Kratie.. I floden her lever ca 100 af de sidste 150 ferskvandsdelfiner i verden.. Vi så en helt flok og området er fantastisk.. Lige når man krydser grænsen til Laos ligger et af de største must´s i landet.. 4000 Islands som er nogle små meget primitive øer uden biler og ret meget elektricitet, hvor man kan gå rundt og se øerne… Vang Vien i Laos er et andet sted man skal se for den flotte natur og selvfølgelig tubing-festerne!!!!
    I Vietnam vil jeg også som ovenstående anbefale Sapa som det mest spændende omend det kan være en anelse turistet..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account