This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Gegge

Hej!
    Min kammerat og jeg skal til ud at rejse 25 dage. Vi starter i Cambodia hvor vi helt klart skal se AngorWat og så PhnomPen og killingfields. Vi regner med at være i Cambodia ca en uge inden turen går videre til Thailand. Er der nogle “must´s” vi ellers skal se mens vi er i Cambodia?
    I Thailand skal vi trekke i ChiangMai 3-4dage, besøge tigertemplet og se delfinerne i Oasisseaworld. Tilsidst vil vi ud på nogle af øerne og slappe af og nyde strandende, inden vi tager til Bangkok og flyver hjem igen.
    Vi er blevet anbefalet at tage til Koh Tao eller PhiPhi. Er der nogen der har nogle bedre forslag?
    Ingen af os har før rejst i østen, så lyder denne tur/rute helt urealistisk??

Anonym lone traveller

Har ikke andre forslag til Cambodia.

Thailand lyder fint – men drop evt templet. Skulle være ret trist at gå rundt og se på et læs sørgelige kamp-bedøvede undskyldninger på tigre.

Chiang mi er lækker – og jeg anbeflaer Ko tao. Dejlig dykning. Chek ud hvornår der er full moon party på ko phangan og planlæg evt en bådtur derover.

Derudover vil jeg sige, at hvis det er muligt for jer at få mere tid, så gør det. Der er ingen grund til at lade være.

Anonym Anonym

Man skylder næsten Cambodia at bruge mere end en uge. Der er en helt anden stemning end Thailand. Samt det er svært at få en fornemmelse af landet på bare en uge. Sihanoukville er også et ret spøjst sted og derfra kan man komme ind i Thailand igen. Drop tigertemplerne…alt for turistet og det samme angår Phi Phi. Jeg vil klart anbefale Koh Tao eller Koh phangan…der er langt flere ryksækrejsende fremfor pakke turister!

Anonym Fam Chr.

Enig, spild ikke tiden på Phi Phi. Koh Phangan og koh Tao er langt at foretrække. Vi var ved tigertemplet her i sommer, meget trist oplevelse.
    25 dage, i får meget travlt.
    God tur.

Anonym jens

hej var i cambodia i jan trist land bliv i thailand hilsen jens

Anonym Mads

Inden i tager til Ciang mai saa stop ved byen foer Ciang Rai, super dejlig by ca Ciang Mai for 10 aar siden.
    Vi to til TigerHeaven i Chaing Mai og det var alle 1000 bath vaer.
    Foers var vi inde ved nogle 4 uger gamle unger, saa 5 mdr gamle og til sidst 2 aar, nogle store krabater. Inden vi koerte tilbage slog vi lige et smut forbi den lokale skyde klub, hehe det var sku sjovt,

Forsat god tur.

Anonym sarah

Hejsa.
    Jeg skal afsted i 14 dage i januar, inden min lange tur til sommer. Jeg gider dog ikke charter helvede og håber at jeg kan nyde cambodia i de 14 dage, skal bla holde nytår i asien. Nogle ideer til hvordan jeg gør det? Hvor skal jeg flyve til og kan det betale sig kun at være i cambodia?

Anonym Anonym

25 dage… Jeg ville holde mig til 1 land. Kender ikke Cambodia – men kan klart anbefale Thailand! FANTASTISK ø er Koh Phayam. Vestsiden – man sejler dertil fra Ranong. Skøn ø – meget low key – ingen biler eller veje – kun få motorcykler.
    Go’ tur

Anonym aa

Hejsa
    Nu når i gerne vil se Angkor Wat, vil jeg anbefale jer at tage ud og se The Floating Village. Med tuk tuk fra angor wat tager det ca. en halv time. EN unik oplevelse med mulighed for at se krokodiller tæt på 😀

Anonym Jane

Ja lad endelig være med at tage til tigertemplet, det er slet ikke pengene og tiden værd fordi det er alt for turistet.

Hvis i absolut vil tæt på de imponerende dyr så tag til Tiger Kingdom som ligger tæt på Chiang Mai. Stadig mange turister men komplet anderledes end tigertemplet. Og helt tæt på det skal i nok komme

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account