This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Arna Kristín Sigurðardóttir

Hej alle sammen, jeg er på udveksling i Australien lige nu, og prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre i de sidste 3 uger af min ferie før mit næste semester starter. Jeg overvejer inderligt Cambodja, men jeg har en stor kuffert med pga. min udveksling og ikke en backpack. Kan man rejse rundt med en kuffert uden problemer i Cambodja? Er det sikkert at efterlade en kuffert på hosteller, osv. imens man er ude om dagen? Er der skabe, hvor man sikkert kan låse sine ting inde?
    Jeg ved virkelig intet om at rejse i Asien, og jeg er bare nysgerrig om hvor sikkert det er med sådan noget. Nogen der vil dele nogle erfaringer vedrørende sådan noget? 🙂

Anonym Tine

Hej Arna
    Jeg sidder pt i Cambodja og her er rigtig skønt. Jeg vil godt mene, at du kan rejse med kuffert her. Rygsæk ville nok være lettest, men kuffert brude ikke være et problem ? man kører som oftest med busser eller minibusser rundt og der kan det næsten være ligemeget hvad man har ? vejene og fortovene er ikke altid i så god stand, men jeg er sikker på at det nok skal gå. Det er som oftest sikkert, at lade sine ting stå hostels om dagen, men mange har også skabe til værdigenstande, så du kan jo bare vælge kun at bruge hostels med safes, hvis det gør dig mere sikker ? jeg vil anbefale dig ikke at slæbe rundt på værdigenstande du ikke skal bruge når du går rundt i byen, men lader dem ligge på hostelet og så fordeler dine penge på forskellige steder når du har hævet. Generelt er Cambodja sikker nok, men det kan være en god ting lige at høre på sit hostel om det er sikkert nok at gå ud om aftenen ? god tur

Anonym Anne Marie

Hej Arna

Kan du ikke spørge en af dine medstuderende -evt. en fra Australien, om de ikke har en rygsæk, som du kan låne. Selvfølgelig kan det lade sig gøre med kuffert, men du skal jo slet ikke have alle dine ting med og det er bare meget nemmere at rejse med rygsæk.

Rigtig god tur
    Anne Marie
    http://www.annemarieograsmus.blogspot.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account