Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528638
     Kvistan

      Hej alle

      Mig og 2 af mine venner har haft planer om at backpacke gennem østeuropa i et par måneder her til sommer. Vi har hver især købt udstyr for omkring 20000 kr. Men min menisk valgte lige at stå af her 4 måneder inden vores afrejsedato og der var 3-4 måneders ventetid på opereration i mit knæ, så jeg kan vidst ligeså godt skyde en hvid pind efter den tur :(. En af de andre der skulle med på turen har også lige fået af vide at han ikke kunne få fri/orlov fra arbejde alligevel, da de ellers ville mangle en mand hele sommeren. Så det vil sige at den sidste af mine venner selvfølgelig er meget ærelig over at vi 2 andre ikke kan tage med på turen og ved ikke om han selv skal gå eller om han bare bliver hjemme.

      Så kom jeg til at tænke på at det egentlig mest er hovedstæderne vi helst vil besøge og nu da vi har alt vores udendørsudstyr vil vi selvfølgelig gerne klare os selv og bo udendøres i telt. Så hvis mit ben kan blive klar til det og hvis min anden ven kunne få fri bare en 3 uger i stedet for 2 måneder kunne vi måske tage rundt og besøge hovedstæderne i tyskland/østeuropa og kører med tog i stedet for at gå. Måske bo i hver hovedstad i 3-5 dage og så overnatte på campingpladser lige uden for byerne.

      Er der nogen der ved om der findes campingpladser klods op af hovedstæder som Berlin, Wien, Prag, Bratislava og Budapest eller skal man langt væk fra byerne før man finder campingpladser og findes der en side på nettet hvor man kan finde informationer om alle campingpladser i Europa?

      På forhånd tak!

      #3528645
       Daizz

        Hej

        Jeg har selv lavet samme nummer i Wien og Prag. Især i Prag lægger campingpladserne tæt på centrum. Tag og invester i Lonely Planet bøgerne. De er guld værd til det, du skal bruge dem til.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account