Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538026
     thaihenrik

      Hej skulle der være nogen som har prøvet Cat Ba island i det nordlige Vietnam vil jeg gerne høre lidt om bungalows og evt. andre overnatningsmuligheder og om hvordan strandene er der , håber nogen kan hjælpe ,jeg tager dertil i november og starten af december på forhånd tak.

      #3538054
       thaihenrik

        er der ingen som har været på denne ø i det nordlige vietnam 🙂

        Henrik

        #3538061
         Anonym

          Jo, det har jeg:-). Jeg overnattede en nat på et hotel i 2007, som jeg desværre ikke kan huske, hvad hedder – husker bare at det var ganske ok. Der var flere hoteller på den gade. Jeg brugte ikke tid på stranden, så der bliver jeg dig svar skyldig.
          Rigtig god tur – gid det var mig.

          #3538067
           thaihenrik

            Hej med dig

            jo tak jeg glæder mig skam også til turen men det lyder til at der er nogle overnatningsmuligheder at vælge imellem selvom det er ved at være nogle dage siden du har været på øen 😉 du får tak for svaret .

            håber der er andre som også kan komme med lidt brugeligt til min tur oppe nordpå .

            Henrik

            #3538072
             Jeff

              Jeg var på Cat Ba meget kort tid sidste år. Jeg overnattede på noget der hed Hotel Sunflower 2.. Det var nærmest en byggeplads og stank af kloak. Hvis du skal rejse på de kanter i vinterhalvåret vil jeg anbefale du forbereder dig på al slags vejr. Det kan blive temmeligt koldt på de kanter.

              #3538083
               Louise aarosin Jensen

                Jeg var der i forbindelse med tur i Halong bay, da denne ø som regel er med i bådturene, men tror desværre det er for koldt til strande på den tid af året. Jeg var der i Januar måned, og der var ikke mere end 10 grader. Hvis man ønsker godt vejr i nordvietnam, så skal det være efter marts måned. Jeg tror der er nogen okay hoteller, men de fleste der besøger øen, kommer i forbindelse med Halong bay tur og overnatter kun 1 nat..

                #3538103
                 thaihenrik

                  hej

                  Jeff / louise
                  ja ok det lyder ikke så godt men må håbe de er færdige med byggerierne hehe til den tid , jeg havde ikke regnet med at det ville være + 10 på de kanter så det bliver nok ikke lige strandvejr jeg skal på så 🙂 jeg har billet til bangkok i november så jeg må nok finde andre steder i vietnam mod syd .
                  I får begge stor tak for info .

                  Mvh .Henrik

                  #3538166
                   Louise

                    Vi blev faktisk også lidt overrasket, vi vidste det var lidt koldt, men ikke så koldt.. Jeg kan anbefale Mui-ne, der er altid godt vejr og hvis man er til kite-surfing er der en masse af det her.. Phu Quoc som ligger så langt syd du kan komme- en ø, er også fantastisk flot 🙂 God tur..

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account