Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502244
     jaybee

      Er der nogen der ved eller har erfaring med hvad toldere/politi siger til indfoersel i dk af cd og dvder fra oesten?? ikke noget import men til eget husbehov
      JayBee

      #3502245
       Pelle

        Hej,

        Lige hjemkommet fra Sydamerika og der har ikke været nogen problemer!

        #3502250
         Anonym

          Ifølge loven skal du betale told af de cdér du har med hjem – og hvis du har tilstrækkeligt mange med kommer du også til det.

          Hvor mange du kan få med kommer meget an på hvilken tolder der lige er på arbejde den dag du skal hvem skal hjem 🙂

          #3502282
           Anonym

            Ved egen indførelse af CD’er og DVD’er skal der ikke betales noget, sagen er straks værre hvis tingene bliver sendt med posten. Jeg bestiller selv DVD’er cd’er og VCD’er hjem fra HK og Thailand, og de må ikke koste mere end 80 kroner stykket og de skal pakkes enkelthvis ellers kommer der told, moms og ekspiditionstillæg fra dk told. du skal bare være klar over at asiatiske markeder ikke ligefram bugner af pirat cd’er mere, det er blevet lidt af et sub-marked nu, men kan sagtens fremskaffes, hvis du spør dig lidt omkring. hvis du tænker på usa og Canada, så kan du bare fyre løs med importen. så lang tid det er på privat basis, dvs du skal nok ikke regne med at måtte tage mere end 3 af hver film ( cd med af hver.
            mvh. Lesser

            #3502498
             Anonym

              Piratkopier er ulovlige i Danmark, hvilket betyder, at de ikke må indføres (heller ikke mod betaling af told). Jeg ledte mens jeg boede i Kina efter originale film, men det findes tilsyneladende ikke.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account