This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia.Kjær

Hej:)
    Nogle der kender til dette flyselskab eller andre i Asien? Fx synes jeg ikke at Air Asia flyver til så mange destinationer.. HVis jeg fx vil fra Manila, kan jeg kun komme til Malaysia.. Kan det passe?

Inde på Cebus hjemmesiden står der når man søger billetter, både Promo fare og Go fare.. Og der e rkun billetter på Go.. Hvad betyder de to forskellige ting?

Og vi er to der skal til Filippinerne omkring 5 marts, vi har dog ikke planlagt noget endnu.. Hvor forslår I at vi tager hen?

Tak:)

Anonym Claus

Hvis I vælger at flyve med Airasia fra Filippinerne, skal I være opmærsom på, at der foregår fra Clark lufthavn og IKKE fra Manillas internationale lufthavn. Clark ligger 2 timer sydpå.

I kunne jo købe en billet videre fra Kuala Lumpur til BKK, SIN. Check også jetstar.com ud. De flyver fra Manillas internationale lufthavn til bl.a. Singapore, Jakarka.
    Jeg har fløjet med Cebupacific, og det fungerede ganske ok.

Promo fare er tilbud, der kun er gældende, hvis man bestiller i meget god tid, og ellers er der jo kun go fare, som altså er den normale pris, som løbende vil stige.

Filippinerne har de kendte risterasser i Banue, Batad. Hængende kister i Sagada. Og ellers er der jo Boracay, som er ø, hvor der er sol, strand og vand. Bohol, hvor I kan besøge de såkaldte Chokolate Hills. Palawan er også en mulighed.

mvh

Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account