This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jumme88

Hej, skal til at købe en billet så lige et hurtigt spørgsmål til dem der har skiftet fly i Singapore. Så vidt jeg kan se er det en kæmpe lufthavn så hvor meget tid skal man afsætte til at skifte fly? Den billet jeg har for øje lander i Changi Airport 00.10 og mit videre fly går kl 01.00… Kan man godt nå det?
    Tak…
    Joan

Anonym Anonym

Det kunne lyde som en billet til Sydney med mellemlanding i Singapore. (Bristish el. Qantas) Er det tilfældet er det samme fly og dermed ikke noget problem.. Du skal i hvert fald være sikker på at du får tjekket din bagage ind til din slutdestination..

Anonym jumme88

I er ikke helt galt på den :0) Billetten er fra Sydney til København med mellemlanding i Singapore ja. Det er samme flyselskab så der er ikke noget med ekstra bagagetjek og sårn i Singapore… Men tænker bare, det tager jo tid at komme ud af flyet fra Sydney og så hvis det er en kæmpe stor lufthavn, ku det jo være et problem at nå det næste fly videre…
    Men tak for jeres svar!
    Joan

Anonym -xXx-

Ja det kan du godt, hvis det altså lander 00.10 og ikke 00.20…. 🙂

Den er stor ja, men der er heldigvis rullende fortove så du går i løbe hastighed. Gangene er også ret brede så det bliver aldrig for alvor “klemt”.

Du skal vel også gennem sikkerheds kontrol ind til det andet fly, men de er ret effektive dér.

Nu ved jeg ikke hvis det næste fly går kl 01.00 hvornår lukker de så boarding ? er det 00.55, for så kan du godt nå det…

Hvor skal du hen fra Singapore ? Australien ?

Anonym Bo

Hvis du flyver med samme selskab, maa de slet ikke lave saa korte skift. Og hvis du flyver med to forskellige selskaber, kan du nok ikke faa checket baggagen hele vejen igennem. Samt, hvis dit andet fly gaar klokken 1:00 lukker gaten officielt kl. 00:30.

Saa under alle omstaendigheder lyder det meget klemt, meeeen det kan naaes hvis det hele spiller.

– Bo

Anonym Lisbeth Friis

Du skal også overveje, om din bagage kan nå det!
    For den skal jo også loades fra et fly til et andet…og jo kortere ventetid mellem flyene, jo større risiko for, at ground crewet ikke kan nå, at få din bagage med det rigtige fly. Så uanset, om du kan checke hele vejen igennem ved afgang, så skal der ikke ret meget til før planen skrider.
    Personligt ville jeg nok ikke booke kortere mellemlanding end 2 timer…men vi er jo forskellige og måske stresser du ikke så hurtigt, som mig 😉

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account