Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3530561 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     mulle100

Vi er på vej til SØ Asien på en længere tur – mor, far og 2 børn på 5 og 8.
      Vi har hørt at man kan være heldig at chartre en båd med skipper for at sejle op ad den sydthailandske vestkyst fx Langkawi-Phuket uden at skulle hoste op med “spidsen af en jetjager”. Er der nogen der har nogle gode tips? Hvem og hvor man skal henvende sig og hvad koster det?

Thomas

Jeg kender ikke den mulighed, men jeg har selv sejlet i en lynhurtig speedbåd fra Langkawi til Koh Lipe. Det er første ø i Thailand og den typiske rute for mange operatører. Fra Koh Lipe tog vi den offentlige færge til Phuket med stop på bl.a. Koh Phi Phi.

Koh Lipe er i øvrigt et fantastisk sted. Langt rarere end turist-racet i Phuket!

mulle100

@thomas
          Helt enig – Ko Lipe skal vi helt sikkert besøge – Phuket er sådan set bare endestation inden vi skal vidre til Khao Lak. Jeg er godt klar over at man kan sejle pr. “færge”, men idéen var at bruge 10-14 dage på en privat båd. Det er det link jeg søger…:o)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account