This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Holden

Hej Backpackers people..

Vi er to friske drenge der har kørt USA rundt snart i 6 måneder. Vi befinder os iøjeblikket i Chicago hvor vi snart er færdig med at arbejder og turen går derefter videre til Vestkysten. Vi har købt en SUPER Van i Arizona som vi sover i og der har ikke været det mindste med den. Vores RoadTrip slutter i Californien d. 28. juli, og vi skal derfor skille os af med vores kæreste eje.

Hvis nogle her inde alligevel skulle ud at købe en Van til en RoadTrip kunne denne måske have interessen. Skriv en mail, eller ring på min tlf. hvis I har nogle spørgsmål.

Thomas@Holden.dk

Tlf. 26 34 40 95

Billeder ses på http://www.RoadTrip2005.dk

Bil info:

Chevrolet G10 Van, 1997
    5.7 L V8
    Alt i elektronik
    Fullsize bett
    Fejler intet
    Kun en ejer i Arizona
    Ingen rust

Skriv for mere info.

Med venlig hilsen

Mark & Thomas

Anonym anne14

Hej
    Desværre kan jeg ikke købe jeres bil for jeg ankommer I orlando start september, men hvis I har nogle gode råd omkring køb af bil I USA ville det være til stor hjælp. Jeg skal kun være i USA i 2 måneder så jeg er lidt i tvivl om det overhovedet kan betale sig at købe?
    Med venlig hilsen
    Anne

Anonym Anonym

Hej Anne.

For kun to måneder ville jeg nok ikke vælge at købe en bil- det kan i sidste ende ikke betale sig. For det første skal du bruge en del tid på at søge på nettet om hvilken bil du vil købe. Forsikring kan ikke købes til under 6 måneder og så skal du jo også sælge bilen igen, som kan tage både tid og måske koste dig i sidste ende. Lej en bil I Orlando. Vi har selv været der og der er massere af steder til fornuftige penge. Men brug dog lidt tid hjemmefra på at finde frem til den rigtige og bestil evt. fra Danmark så du ikke står i Orlando uden bil. Det vil også være en god idé at rejse med en rejsekammerat. To vigtige grunde, det er billigere og ikke mindst mere sikkert.

Jeg vil ikke snakke dig fra til at købe en bil, men på kun to måneder synes jeg du skal overveje det da der kan forekomme et par uventede omkostninger.

Jeg håber dette var svar nok på dit spørgsmål.

Skriv endelig igen hvis du vil vide mere om leje af bil el. bil køb i staterne.

Besøg vores hjemmeside hvor du finder massere af billeder af både Orlando og resten af USA.

Mvh. Thomas

http://www.RoadTrip2005.dk

Anonym Jesper

Hej Mark og Thomas
    Det lyder som en god løsning i har valgt. Jeg skal være i californoen i 6 måneder og har tænkt mig at købe en bil.
    Hvad har i gjort mht forsikring, er det muligt at tegne een hjemmefra ?
    Mange hilsner
    Jesper

Anonym Holden

Det er ikke muligt at tegne en forsikring hjemmefra- har vi prøvet men kan ikke lade sig gøre. Da du er turist, kræver de at sidde face to face med dig og snakke om hvordan din tur vil forløbe, hvor mange miles osv. Jeg vil ikke sige at det ikke kan lade sig gøre, men vi har ihvertfald gode erfaringer med at tegne en forsikring på stedet, der kan oftest spares penge på denne måde!

Anonym nikolaj, lars og jeppe

hej mark og thomas.vi er 3 drenge som er ved at planlægge roadtrip i USA. vi mangler en god hjemmeside og nogle gode råd som kan give os en god start. vi har tænkt os at være derovre i ca 2 mdr.

Anonym nikolaj, lars og jeppe

hej mark og thomas.vi er 3 drenge som er ved at planlægge roadtrip i USA. vi mangler en god hjemmeside og nogle gode råd som kan give os en god start. vi har tænkt os at være derovre i ca 2 mdr.

Anonym Anonym

håber i kan hjælpe os.mvh nikolaj, jeppe og
    lars

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account