Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547311
     OlafFO

      Hej,

      Tager nok til Chiang Mai i Oktober måned og er der

      nogle som kan anbefale gode steder i Chiang mai at overnatte?

      Gode ture, natur, treks, sights, waterfall, off the beaten track,

      thx

      #3547312
       Fighter_88

        Rejste selv i Chiang Mai i marts måned, og fandt det bedste guesthouse jeg har boet på under hele mit Thailand/Laos ophold. Kan sige de andre jeg mødte efterfølgende på min rejse som også havde boet på det hostel kun kunne sige det samme.

        Den står ikke i Lonely Planet, men tro mig det kommer den helt sikkert til i 2015 versionen af Thailand bogen.
        Det er et rimeligt nyt Guesthouse og det er de samme som også ejer Julies guesthouse, som er meget meget populært i chiang mai..

        Det hedder Diva guesthouse og de arrangere også ture og så har de en lille restaurant hvor der serveres morgenmad og frokost.
        Der er mulighed for singleroom, doubleroom og doorms. Jeg valgte single room og var meget tilfreds som du jo nok kan høre på mit indlæg.
        Hvis jeg var dig ville jeg måske booke det på forhånd, jeg var meget heldig og det kan kun være blevet meget mere populær i mellemtiden.

        Home

        Ellers må du have en super god tur, Chiang Mai er et virkelig lækkert sted. Hvis du skal på en elefant camp så spørg diva hvilken camp der behandler dyrene godt, de sendte mig til en der startede med bah et eller andet, virkelig god elefantcamp hvor dyrene blev behandlet godt.. De havde kun 4 elefanter så det var en lille gruppe, og der blev ikke brugt nogle former for kroge eller piske som mange andre elefant camps desværre gør 🙁

        #3547357
         MarcW

          Hej OlafFO.
          Kan kun varmt anbefale Libra Guest House som ligger i den gamle bydel. Det er et fredeligt familie drevet sted med en meget rolig atmosfære. Forvent ikke luksus men dejlige rene værelser og udemærket mad. De to søstre som var der da vi ankom er dygtige til engelsk og meget hjælpsomme. De arrangere selv deres ture hvilket vil sige at man ikke kommer på en overfyldt gruppe hvilket jeg personligt sætter stor pris på. De kan arrangere alt fra enkel dags treks til flere dage med elefanter og hele balladen 🙂
          Udover det ville jeg sætte en dag eller to af til at køre rundt i bjergende omkring Chiang Mai selv på motorcykel (knallert). Her kan du opleve smukke vandfald og blomster plantager samt stamme landsbyer og templer.
          Go tur der ned.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account