This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Saikou

Lander i Chiang Mai umiddelbart foer Songkran (ca. 10. apr.) og godt nok plejer jeg bare at finde noget naar jeg naar frem; men pga. Songkran goer jeg vel klogt i at sikre mig et fornuftigt sted at bo paa forhaand – eller er der normalt masser af ledige vaerelser?

Hvilket omraade skal man bo i og hvad skal man absolut opleve mens man er der?
    Jeg leder efter budget guesthouse med eget bad og selvf. genre baade ac/pool/koeleskab osv… helst noget under 1000THB per nat hvis det er realistisk i CM?
    Ellers satser jeg paa nogle actionpraegede aktiviteter i omraadet, fx nogle grotter, lidt trekking og hvad der ellers er af spaendende ting.

Hvis nogen af jer i er omraadet alligevel, saa giv besked hvis i er friske paa en oel (eller 3) og lidt vand “pjaskeri” nogle dage 🙂

Anonym Anonym

Det burde være let nok at finde noget i Chiang Mai også selvom du kommer til Songkran’en. Jeg havde ingen problemer. Hvis du bor ved eastern wall så bor du rigtig godt 🙂 Julies Guesthouse er rigtig godt, men de tager ikke i mod reservationer før, efter og under Songkranen, så du skal bare dukke op og håbe på det bedste. Ellers er JJ’s (lige ved siden af) også super godt og de er sjældent booket op. De har rene værelser med bad og toiletter 🙂 tror at de koster fra 100 baht 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account