This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikke

Hej. Ved godt at det ikke har en dyt med dit spm. at gøre. Men står selv at skulle til Chiang Mai med en veninde meget snart,. Så vil høre om du kan anbefale ting man bare skal se i Chiang Mai.

Mvh
    Rikke

Anonym Rasmus

I Chiang Mai er der massevis af steder der sælger turen.. Den inkluderer så bussen til båden og selve bådturen… Lad for alt i verden være at tage lynbåden.. Det kan være yderst risikabelt!!!!

Anonym DeXter

Hej folkens, kommer lige med et spoergsmaal mere.

Det er fordi jeg staar og skal rejse fra Chiang Mai i Thailand til Luang Prabang i Laos her om 1 uge eller der omkring.
    Og har laest lidt i Lonely planet – Laos, Cambodia, Vietnam & The great mekong ( 2007 udgaven )..

Har hoert at man kunne tag en baad fra CM til LP. Men kan ikke finde den i bogen. Kan kun finde en baad rute fra Huay Xai (Laos) til Luang Prabang.? Saa har kigget lidt paa det og har taenkt mig at tag en bus fra Chiang Mai til Chiang Khong, ogsaa sejle over floden til Huay Xai ogsaa tag baaden der fra til Luang Prabang. ? Nogle der har noget erfaring med det ?
    Vil tag den langsome baad saa turen kommer til at tag 2 dage.. Nogle der ved hvad den baad koster ? Kan ikke finde noget om det i min bog nemlig?

Nogle der evt. har en bedre maade at komme til Luang Prabang paa? Saa billigt som muligt..

Og hvad koster et visa i Laos?

mvh.
    nicolai

Anonym dex

ey rasmus tak for det. ja har hoert det med baaden saa tager os den langsome..

Rikke: Du skal helt sikkert tag paa en trekking tur, er lige kommet hjem fra en og det var super fedt..
    Det er godt nok lidt toert nu, saa har fortrudt jeg ikk tog her op efter regnsaesonen..
    Der er os nogle templer og noget skidt, hvis man er til det. har allerede set alt for mange templer selv, saa gider ikke se dem mere.. 🙂

Der er noget slange show uden for chiang mai, det er meget fedt. ogsaa er der noget abe og tiger halloej, det er roev kedeligt, men man kan faa billeder med dig og tigere, hvis man gider det..

Hvis i er lige glad med hvordan i bor, saa tag til noget der hedder banana guesthouse, det er super billigt..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account