Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3540814
     Eliana

      Hej!

      Mig og min veninde tager 5 måneder til Sydamerika (rejsen starter til efterår) og i forbindelse med rejsen har vi valgt at tage et længere stop i Cochabamba i Bolivia (mere præcist 1 måned – December). Der er planen at arbejde som frivillig i en form for børneinstitution, men vi vil helst ikke gøre det via en større organisation, da vi ikke har brug for nogen form for sikkerhed eller kontakt (da vi jo der har rejst lidt rundt og fundet ud af hvordan det hele fungerer og forhåbentlig etableret nogle kontakter), derudover vil vi gerne finde en lejlighed eller et form for hostel hvor vi også kan lave vores egen mad.

      Mit spørgsmål til jer, er så om der er nogen der har nogle generelle erfaringer med byen Cochabamba (vi kender kun meget lidt til den) og om der er nogen der selv har været frivillig i Cochabamba og kan dele lidt ud af sine erfaringer? Derudover ville vi også være lykkelige hvis der er nogen der ved om det er muligt at leje en lejlighed i en måned i Cochabamba (og dermed evt. hjemmesider og info om priser), ellers er vi også meget interesserede i at få anbefalet gode hostels egnet til længere ophold.

      På forhånd tak. Kram fra Eliana og Siri

      #3540922
       Michael Rasmussen

        Hej
        Jeg og min familie besøger Cochabamba (forkortet CBBA)
        1-2 gange om året. Byen har et meget behageligt klima (byen med det evige forår). Gennemsnits temp dag på 22 gr og nat ca 14 +/-. Aldrig for varmt eller for koldt. Byen har snart 1 mill indbyggere. I har alt fra små boder på fortorvet til superlækre modebutikker. Fra små fortorvs spisesteder til internationale resturanter + Burger King hvis man savner det. Alle aspekter af det Bolivianske samfund. Billige piratkopier af film + kæmpe Cine Center med nyeste film (billetpris for premiere film ca 30 kr)
        Mht leje af lejlighed er her et link til Los Tiempos som er den lokale avis. Annoncer for udlejning af lejligheder
        http://www.lostiempos.com/clasificados-subseccion.php?fecha=30-01-2012&seccion=4&subseccion=19
        Jeg prøver at finde flere link til jer+ kontakte vores familie dernede.
        Mvh Michael
        Skriv evt direkte til mig på mail: mira587@hotmail.com

        #3540939
         Eliana

          Sikke et fantastisk svar at få! Tusind tak for at du gider dele det med os! 🙂 Nu kan man jo ikke andet end at glæde sig endnu mere, selvom der er lang tid endnu.

          Mht. linket vil jeg tjekke det ud snarest – men det er helt klart en stor hjælp og det lyder vidunderligt med flere links/kontakt, men selvfølgelig haster det slet ikke da vi er i god tid og vil desuden nødigt være til besvær!

          Tak igen,

          – Eliana og Siri

          #3541251
           Michael Rasmussen

            Hej igen.
            Med hensyn til leje af værelse/lejlighed så prøv:
            http://www.airbnb.dk og tast Cochabamba, Bolivia

            Mvh
            Michael

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account